نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1399 - 12:36
سالن ورزشی روستای بادمگان علیا در شهرستان دنا به دلیل نداشتن عَلمک گاز افتتاح نمی شود و در حال فرسوده شدن است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس روستای بادمگان بخش پاتاوه شهرستان دنا یکی از روستا های پر جمعیت شهرستان دنا بوده که جوانان مستعد به ورزش زیادی در این روستا حضور دارد از جمله این جوانان می توان به علیرضا نصرت زاده و حیدر کرار که دارای عناوین قهرمانی کشور هستند اشاره کرد.

 

توسعه زیر ساخت های ورزشی در این روستا برای جلو گیری از مهاجرت جوانان مستعد این روستا به شهر انجام گرفته است با این وجود برخی مشکلات باعث شده تا جوانان این روستا مجبور شوند برای استفاده از سالن ورزشی به شهر پاتاوه یا روستای چنابرم  بروند در حالی که سال ها از ساخت سالن ورزشی این روستا می گذرد  با این وجود هر سال به بهانه هایی افتتاح این سالن به عقب می افتد.

 

گفتنی است، نداشتن علمک گاز باعث شده تا همچنان جوانان روستای بادنگان دنا در انتظار افتتاح و بهره برداری از آن باشند و متاسفانه همان طور که یکی از ساکنین این روستا به این پایگاه خبری اطلاع داده است سازه این سالن ورزشی به دلیل عدم استفاده در حال فرسوده شدن باشد.

 

به راستی آیا وقت آن نرسیده که مسئولین مربوط با بر طرف کردن چنین مشکلات کوچکی هم به ازهدر رفتن بیت المال جلوگیری کنند و هم راه را شکوفایی استعداد جوانان مستعد مناطق محروم هموار کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی