نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. ارديبهشت 1400 - 21:10
هیئت تجاری از هر دو کشور در زمانهای مختلف به کشور دیگر سفر کردند که در این بین هزینه های زیادی نیز صرف این جابجایی ها شداما آیا لزوما این سفر و تبادل دارای بار اقتصادی برای استان بوده است؟

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل همان ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سطح ملی و در زمان استانداری خادمی در کهگیلویه و بویراحمدی سفرهای اقتصادی با هدف ایجاد تعامل و روزنه های امید و تبادل اقتصادی بین کهگیلویه و بویراحمد و شهر امسک روسیه شدت گرفت.

قرار بود بنوعی این دو استان از این دو کشور بعنوان خواهر خوانده معرفی شوند و تبادلات تجاری افزایش یابد.

هیئت تجاری از هر دو کشور در زمانهای مختلف به کشور دیگر سفر کردند که در این بین هزینه های زیادی نیز صرف این جابجایی ها شد و قطعا پرداختن به عدد و رقم این هزینه ها از اختیار این رسانه خارج است.

 

اما پر واضح است که مطالبه های سالیان اخیر رسانه ها در باب نتایج و دستاوردهای این دو سفر بی نتیجه مانده است و تقریبا هیچ مسئولی جرات پرداخت به این موضوع را تا کنون نداشته است.

اگرچه همانگونه که در تصویر مشخص است اکثر مسئولان دولتی حاضر در این تصویر هم اکنون در مناصب خود حضور ندارند اما آیا تعهد درستی برعهده دولت تدبیر و امید با گردش استانداران و مسئولان در این مورد پیش بینی نشده است.

اما گویا خروجی این سفر بد هم نبوده است قاب عکسهای یادگاری و البوم هایی در این بین فراهم شده است تا گهگاهی مسئولان حاضر در این سفر به بهانه های مختلف آنها را بروی خروجی صفحات اجتماعی خود بگذارند.

اما جواب این سوال را چه کسی میدهد سرمایه های اقتصادی که صرف این سفر شد آیا از هزینه بیت المال به هدر رفت؟

آیا لزوما این سفر و تبادل دارای بار اقتصادی برای استان بوده است؟

اگر چنین است چرا تا کنون در بحرانهای اقتصادی نبود مرغ و شکر و دارو و ... این تبادل های تجاری به سمت استان نیامده است؟

واقعا چه کسی یا کسانی بهره هایی از این سفر برده اند که دیگر نبرده اند و اکنون پاسخگو نیستند.

امیداوریم این کلاف سر در گم چه با نتیجه خوب و چه با نتیجه بد هرچه سریعتر با شجاعت مسئولان امر رسانه ای شود تا بلکه خیال همگان در این خصوص راحت شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی