نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1392 - 4:43
نباید دولت را وارد مسائل حاشیه ای کنیم/ استاندار بومی درد مردم را بیشتر می فهمد
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی/
نباید دولت را وارد مسائل حاشیه ای کنیم/ استاندار بومی درد مردم را بیشتر می فهمد
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت را با مسائل بی قید و بند وارد حاشیه کرد.

 

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفتگوی اختصاصی با چهارفصل در مورد انتصاب های پی در پی توسط دولت یازدهم اظهار داشت: انتصاب های پی در پی  و بی دلیل به بدنه دولت صدمه زده و  باعث خدشه دار شدن وجهه دولت خواهد شد.

 

وی در ادامه به شعار پیش از انتخابات ریاست جمهوری و سرکار آمدن دولت یازدهم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: سیاست مداران دولت یازدهم به شعار های گفته شده خود پایبند باشند و در چهارچوب این شعار ها حرکت کنند.

 

بزرگواری تصریح کرد: نباید دولت را با مسائل بی قید و بند  وارد حاشیه کرد.

 

وی در مورد تعیین استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجمع نمایندگان استان با همدلی و روشنگری گزینه های مورد نظر خود را به وزارت کشور معرفی کرده که طبق شاخص های در نظر گرفته شده ی این وزارت، یک گزینه برای استان مشخص شده است.

 

بزرگواری اصلی ترین رویکرد مجمع نمایندگان را هم فکری و همبستگی برای انتخاب یک فرد معتدل و بومی برای استان دانست و خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی نمایندگان استان از بین بردن بوی اختلاف بین نمایندگان استان و نمایاندن حس همفکری و هم ایده ای بودن آن ها  در معرفی استاندار بوده است.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:در صورتی که به دور از مسائل سیاسی و حاشیه ها عمل کنیم می توانیم به کارهای فنی و تخصصی خوب در استان برسیم و لازمه این عمل همکاری و همفکری با استاندار جدید در مسائل استانی است.

 

بزرگواری در پایان توسعه و پیشرفت استان را دغدغه اصلی مسئولان خواند و خاطر نشان کرد: دلیل  انتخاب استاندار بومی کمک به توسعه و دور کردن این استان از واژه محرومیت است که امید است با همکاری و همدلی مردم و مسئولان به تحقق بپیوندد.

 

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی