نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. شهريور 1392 - 4:15
قهرمان ورزشي رشته كيك بوكسينگ شهرستان بهمئی از مسئولين استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار همکاری و کمک دارد.

چهارفصل-صابر جهانياني كه چند سالي است در سطح منطقه مقام هاي متعددي را در رشته كيك بوكسينگ كسب كرده است از مسئولان استانی درخواست همکاری و کمک دارد تا شرايط را براي حضور وي در تيم ملي و مسابقات برون مرزي فراهم كنند.

 

 او که در مسابقات بين المللي جزيره كيش در تابستان سال گذشته مقام دوم را كسب كرده، هفته گذشته نیز در مسابقات انتخابي تيم ملي كيك بوكسينگ كه در شهر قم برگزار شد توانست مقام اول كشوري را به دست آورد و از طرف كميته فني مسابقات به تيم ملي دعوت شود .

 

صابر جهانياني با درخواست کمک از مسئولان استانی، اظهار داشت: با توجه به اينكه سرباز هستم و بايد چند روز ديگر به خدمت وظيفه عمومي اعزام شوم و در صورت اعزام به سربازی و فاصله گرفتن از تمرينات، ديگر اميدي به شركت در ارودي تيم ملي و اعزام به مسابقات جهاني ندارم از مسئولين استاني كه با وزارت ورزش و جوانان در ارتباط هستند خواستار همکاری لازم جهت به خدمت گرفتن من در ارگان های دولتی جهت گذراندن خدمت سربازی هستم.  

 

وی هدف از این درخواست را دور نماندن از تمرینات حرفه ای جهت کسب افتخارات برون مرزی برای کشور خود اعلام کرد.

 

وي خاطر نشان كرد: به خاطر مسئله خدمت مقدس سربازي با مشكل اخذ ويزا و خروج از كشور روبرو شده ام كه از همه مسئولين خواهشمندم همکاری لازم را انجام داده تا بتوانم بدون مشكل تردد در مسابقات برون مرزي به همراه اردوي تيم ملي به خارج از كشور  اعزام شوم.  

 

 

تعدادي از مدال هاي ملي و بين المللي اين ورزشكار :

 

 

 

 

 

 

منبع: آوای ماغر

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی