نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. شهريور 1392 - 4:08
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به وضعیت حجاب در این استان فکری بکنند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه امروز یاسوج با اشاره به این که یکی از وظایف مؤمن این است که برای جامعه و خانواده اش بهترین کارها را انجام دهد گفت: حجاب یک نشانه از ایمان است و پرداختن به مسئله حجاب اصلی ترین رویکرد مسئولان امنیتی استان باشد.

 

 

وی گفت: ‌اسلام هویتی دارد و این هویت، دشمنان اسلام و طاغوت‌ را تهدید می‌کند و یکی از اصلی ترین این هویت ها حجاب است.

 

 

امام جمعه موقت یاسوج در مورد اخراج و نابود شدن گروهک منافقین در عراق سخن گفت و خاطر نشان کرد: گروهگ منافقین یک روی دیگر استعمار و آمریکا بر روی زمین بود و به حمد الهی ما شاهد از بین رفتن این گروهک ضاله بر روی  زمین هستیم.

 

موسوی در ادامه تصریح کرد: منافقین که خطرناکترین تروریست‌های جهان به شمار می‌روند توسط آمریکای مدعی حقوق بشر حمایت می‌شوند در حالی که کشور و مردم بی گناه سوریه را به بهانه‌های مختلف ضد حقوق بشر معرفی می‌کنند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فرهنگ جهاد ،فرهنگ شهادت،‌ فرهنگ ایثار، فرهنگ ولایت و امامت  یک نعمت بزرگ در مقابل استکبار ستیزی و استعمار پروری است.

 

 

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای مقابله با اسلام گفت: دشمنان اسلام برنامه‌های استعماری خود را دارند مانند همان اتفاق هایی که  در کشورهای منطقه و سوریه افتاده است. استعمار و مبانی شرق می خواهند با این گونه کارها و عمل ها دولت های دست نشانده خود را بر روی این کشور ها بگسترانند و اسلام را از بین ببرند.

 

 

موسوی اعظم با بیان اینکه آمریکا نمی‌داند که چطور خود را از باتلاق جنگ نجات دهد اظهار داشت: اگرچه سر عقل آمدن برای آمریکا کار سختی است اما باید بیدار و متوجه شود که اگر در سوریه جنگی اتفاق بیفتد محدود به این کشور نخواهد بود و در منطقه فراگیر می‌شودو بیشتر از همه دامن خودش و هم پیمانانش را خواهد گرفت.

 

 

امام جمعه موقت یاسوج پیروزی نهایی را از آن اسلام دانست و گفت: روسیاهی و سرافکندگی در انتظار محور استکباری است و سوریه از این میدان سربلند بیرون خواهد آمد.

 

 

وی با اشاره به این که مسئولان استانی باید در رابطه با فساد فرهنگی، اجتماعی و بدحجابی نیز اقدام کنند افزود: مسئولان استانی باید با برنامه های خود جلوی این همه بی بندباری های اجتمای و فرهنگی را در جامعه بگیرند و با برخورد شدید با این معضلات اجتماعی درس عبرتی به آنان بدهند.

 

موسوی اعظم با اشاره به بدعت های غلط در جامعه گفت: یکی از بدعت های غلط در جامعه امروزی سیاسی کردن بیشتر فاتحه خوانی ها و مراسمات عزا از طرف بعضی افراد خاص است که چهره واقعی صله رحم را از بین برده است.

 

امام جمعه موقت یاسوج در پایان خاطر نشان کرد: انبیاء و اولیا ء الهی به تشیع جناره و مراسم باشکوه بردار مسلمان خود توصیه بسیار کرده اند پس نباید با بعضی کج اندیشی ها این مراسمان مذهبی را سیاسی کنیم.

 

 

انتهای پیام/ر

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی