نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. شهريور 1392 - 6:18
نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشکوه آدینه گزاران اقامه شد.

 چهارفصل:

حمایت از سوریه حمایت از جمهوری اسلامی در خارج از مرزها است

امام جمعه موقت چرام گفت:حمایت امروز ایران از سوریه حمایت از جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای کشورمان است.

 

حجت الاسلام خاضع در خطبه سیاسی نمازجمعه این هفته شهر چرام گفت :متأسفانه برخی از افراد در داخل کشور سخنان عوام فریبانه سر می دهند و کمک ایران به سوریه را قرار گرفتن در مقابل امریکا می دانند.

 

امام جمعه موقت چرام با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور گفت: به سه دلیل سوریه برای ایران مهم است و باید به دولت سوریه کمک کنیم.

 

وی افزود: در اوایل انقلاب و زمانی که آمریکا با محوریت صدام حسین ملعون تحریم ها را علیه ایران افزایش داده و جنگ تحمیلی را راه انداخته بودند تنها کشور عربی که از ایران حمایت کرد و نقش واسطه را برای خرید تجهیزات نظامی ایران ایفا می کرد کشور سوریه بود، پس امروز اگر بخواهیم پاسخ جوانمردانه به کمک های سوریه بدهیم باید از دولت سوریه حمایت کنیم

 

خاضع بیان داشت: حکومت سوریه تنها حکومت عربی است که در اتحادیه عرب از آرمانهای فلسطین و قدس عزیز حمایت می کند و در پازل آمریکا حرکت نمی کند و رعایت جانب صهیونیست ها را ندارد و تنها کشوری بود که در جنگ های 33روزه و22روزه و8 روزه حمایت قاطع وسریع نسبت به حزب الله لبنان داشت واز این کشورحمایت کرد

 

امام جمعه موقت چرام گفت: دلیل مهمتر برای حمایت از سوریه این است که سوریه به عنوان خط مقدم مقاومت در منطقه محسوب می شود و آمریکا به دلیل حمایت های سوریه از حزب الله و ایران در برابر این کشور قد علم کرده است و اگر مقاومت مردم سوریه شکسته شود، در قدم های بعدی نوبت به لبنان و ایران می رسد

 

خاضع افزود:حمایت امروز ما از مردم ودولت سوریه در واقع حمایت از جمهوری اسلامی در خارج از مرزها است.

مسئولین با حضور خود نماز جمعه را شکوه بیشتری می دهند

 

خطیب موقت نماز جمعه شهر لیکک شرکت در نماز جمعه را امری ضروی قلمداد کرد و از مسئولین شهرستان خواست که با حضور خود در نماز جمعه آن را با شکوه تر کنند .

 

محمد مهدی ویسی نژاد ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت : با توجه به ارزش بسیار بالای نماز جمعه از مسئولین انتظار می رود به این فریضه عبادی سیاسی توجه بیشتری داشته باشند و با حضور خود در نماز جمعه به شکوه نماز جمعه بیفزایند .

 

وی افزود: نشانه ایمان و فرهنگ دینی ما شرکت در نماز جمعه و توجه به نماز جماعت است .

 

وی افزود: از مردم فهیم شهرستان بهمئی انتظار می رفت به صورت گسترده تری به دعوت امام جمعه شهر که درخواست لغو خرده فرهنگ های غلط را داده بود لبیک می گفتند.

 

ویسی نژاد در فراز دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر  گفت : باید راجع به حقوق دختران توجه بیشتری داشته باشیم و در حفظ دختران در جامعه کنونی تلاش بیشتری به خرج دهیم .

 

خطیب موقت نماز جمعه لیکک با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب گفت : باید منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

 

ویسی نژاد ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره شعر رضوی در شهر لیکک ، از شاعران استانی که در این جشنواره شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

مسئولین حرکات دشمن را رصد کنند

 

خطیب جمعه موقت دهدشت به مضمون فرامین رهبری در دیدار با ائمه جمعه تشریح کرد وگفت :هم مردم هم مسئولین هم ائمه جمعه و هم سران کشور باید ظاهر دشمن و کارهای دشمن را خوب رصد کنند.

 

حجت‌الاسلام سیدعبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دهدشت ضمن سفارش نمازگزاران به تقوی الهی،اظهار داشت:نماز باعث می شود که انسان متکی شود.

خطیب موقت جمعه دهدشت به بیانات رهبری در رابطه حوادث کشور و نظام ،در دیدار با ائمه نماز جمعه بیان کرد:ما با دشمنان ما،با غربی ها از نظر ایدئولوژی مخالف هستیم  و در دو جبهه قرار داریم.

 

وی به مضمون فرامین رهبری در دیدار با ائمه جمعه تشریح کرد و افزود:هم مردم هم مسئولین هم ائمه جمعه و هم سران کشور باید ظاهر دشمن و کارهای دشمن را خوب رصد کنند.

 

 تقوی در ادمه سخنان رهبری افزود:ملت ما باید تلاش کنند که فریب دشمن را نخورند و اگر خوب رصد و تحقیق بکنیم فریب دشمن را نخواهیم خورد .

 

تقوی در پایان بیان کرد:ائمه جمعه باید توصیه های رهبری را سرلوحه کارخود قرار دهند و برای نمازگزارن راحتی و سادگی دین اسلام را گوشزد کنند که ائمه جمعه سربازان واقعی اسلام باشند.

 

طبل رسوایی آمریکا در سوریه به صدا درآمد

 

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: جنگ روانی که آمریکا بر علیه سوریه درطول چند هفته گذشته با طراحی دروغین عملیات شیمیایی صورت داد ، موجب رونمایی خیلی از حقایق شد و حتی داد روسی ها از این دروغ بزرگ درآمد و طبل رسوایی آنان در جهان بار دیگر به صدا درآمد.

 

وی افزود:وجود مقدس بارگاه ملکوتی  امام رضا (ع) در ایران اسلامی پناه گاه کسانی است که در زندگی روز مره خویش دچار مشکلات جسمی ، روحی ، روانی و مالی شده اند و با پناه بردن به این امام رئوف بخشی از مشکلات شان نیز حل شده است.

 

جنگ روانی آمریکا بر علیه سوریه

 

امام جمعه موقت شهرستان لنده در خطبه های دوم خود اظهار داشت: جنگ روانی که آمریکا بر علیه سوریه درطول چند هفته گذشته با طراحی دروغین عملیات شیمیایی صورت داد ، موجب رونمایی خیلی از حقایق شد و حتی داد روسی ها از این دروغ بزرگ درآمد و طبل رسوایی آنان در جهان بار دیگر به صدا درآمد.

 

وی تصریح کرد: همه دنیا می دانند که غیر قانون مندترین و ضدحقوق بشر ترین کشور در جهان آمریکا و اسرائیل است که تمام حقوق جامعه جهانی را به راحتی تحت الشعاع خویش قرار می دهند.

 

الهی نیا عنوان کرد: رئیس جمهورآمریکا چطور حرف از سلاح شیمیایی در سوریه می زنند ، در حالی که در 8سال دفاع مقدس آمریکا و متحدانش صدام را مجهز به سلاح های شیمیایی کرده اند و باعث شهید شدن صدها تن از جوانان بی گناه این مرز و بوم شده اند.

 

وی خاطرنشان ساخت: آمریکایی ها مدام از تروریسم صحبت می کنند و این در حالی است که اسرائیل درست به توریسم فلسطینی می زند و تمام قوانین بین المللی را لگد مال می کند و حقوق بشر و جامعه جهانی سکوت می کنند.

 

وی در ادامه یادآور شد: آمریکا با طراحی های رسانه ای و ایجاد جنگ روانی که در قبال سوریه انجام داد و با عربده کشی هایش عملا" در سوریه شکست خورد و هفته به هفته موضوع حمله به سوریه را تمدید می کند که این نشانه شکست رسانه ای آمریکایی هاست.

 

سود های بانکی بسیار بالاست

 

خطیب جمعه این هفته لنده گفت: سود های بانکی بسیار بالا در جامعه باعث ایجاد نگرانی های گسترده مردم در سطح جامعه شده است که از نظر دین و شرع خلاف است و باید مسئولان بانک مرکزی هرچه سریعتر اقدامی موثر انجام دهند.

 

الهی نیا عنوان کرد: دریافت وپرداخت سودهای بانکی برابر نظرات شرع  باید صورت گیرد و حلال وحرام آنها باید مورد تایید مراجع تقلید صورت گیرد.

 

سبک زندگی اسلامی باید  سبکی شرعی باشد

 

وی تاکید کرد: سبک زندگی اسلامی باید  سبکی شرعی باشد تا در زندگی امروزی ما جاری شود تا با مشکل مواجه نشویم.

 

الهی نیا در پایان اذعان داشت: خیلی از مشکلات کنونی در جامعه ما ناشی از فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی است که با توجه با تاکیدات مقام معظم رهبری باید بصورت هدفمند برای آن برنامه ریزی شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی