نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1392 - 21:29
یکی از گزینه های مطرح شده برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نماینده سابق مجلس ششم از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است که سابقه مشارکت فعال در جریان تحصن مجلس ششم را دارد.

چهارفصل-بحث استانداری کهگیلویه و بویراحمد به یکی از موضوعات داغ برخی سایت های استان برای بزرگ نمایی چهره های مختلف تبدیل شده است.

 

در حالی که گمانه زنی ها برای استانداری موسی خادمی قوت گرفته و همه نمایندگان با مناسب دانستن این گزینه در حال انجام مقدمات معرفی وی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد بودند، برخی سایت های اصلاح طلب با جریان سازی و بزرگ نمایی در پی به کرسی نشاندن گزینه های مورد نظر خود در استانداری هستند.

 

 گزینه جدیدی که این سایت ها به عنوان شخص نزدیک شده به صندلی استانداری کهگیلویه و بویراحم یاد می کنند؛ نماینده دوره های پنجم و ششم شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی است.

 

سایت «مردم استان کهگیلویه و بویراحمد» با تیتری با این عنوان که «سیدباقر موسوی به صندلی استانداری نزدیک شد» در یادداشتی با این مضمون که « با توجه به سابقه درخشان آقای موسوی در دو دوره نمایندگی مجلس و شناخت مسئولان کشوری از این نیروی بومی، وی طی روزهای آینده از بین گزینه های ۴ گانه برای تصدی استانداری به هیئت دولت معرفی خواهد شد. »، از سابقه درخشان سید باقر موسوی به عنوان معیارهای انتخاب وی به عنوان یکی از چهار گزینه انتخابی نام برده است.

 

هم چنین در ادامه این خبر با درخواست یاری از نماینده گچساران، آمده است که: «با توجه به مقبولیت آقای موسوی در بین افکار عمومی و اجماع فعالان سیاسی استان بر شخص سیدباقر موسوی، انتظار می رود نمایندگان مجلس به خصوص غلامرضا تاجگردون برای تصدی استانداری استان از سوی این نیروی کارآمد بومی همکاری لازم را داشته باشند.» از وی خواسته شده تا برای گماردن این چهره به اصطلاح مقبول همکاری لازم را انجام دهد.  

 

به گزارش زاگرس نشین، فرد یاد شده در این سایت، یکی از نمایندگان امضاء کننده طرح محدودیت اختیارات رهبری در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بود که وی و برخی همکارانش در طرحی خواستار کاهش اختیار ولایت فقیه شدند.

 

هم چنین این شخص از تحصن کنندگان معروف در مجلس ششم بود که اقدامات وی و نمایندگان هم فکرش حاشیه های فراوانی در مجلس ششم ایجاد کرد.

 

وی که برای حضور مجدد در انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد به خاطر اقدامات غیرقابل دفاعش در مجلس رد صلاحیت شد.

 

علی رغم سابقه ایثارگری شخص یاد شده و خانواده وی در دفاع مقدس و خدماتی که در جهاد سازندگی استان و دوران نمایندگی انجام داده است، عملکرد ایشان در مجلس ششم به خصوص در مواردی که ذکر شد قابل دفاع نیست و انتخاب نام این فرد حتی در گروه پیشنهادی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز جای پرسشی جدی است.

 

به هر حال با توجه به شعارهای دولت دکتر روحانی مبنی بر دولت اعتدال و امید، امیدواریم دولت وی در انتخاب مسئولان از به کارگیری افرادی که سوابق چندان روشنی در کارنامه سیاسی خود ندارند، خودداری کرده و همان گونه که وعده داده اند از افرادی معتدل و دارای سوابق روشن در ولایت مداری و معتقد عملی به نظام استفاده شود.

ا

منبع:زاگرس نشین

انتهای پیام / گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی