نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. خرداد 1393 - 10:31
بازدید هفت ساعته استاندار کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای صنعتی یاسوج با هدف آشنایی مشکلات صنعتکاران این استان صورت گرفت.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و از ساعت 14 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از مسئولان استانی از واحدهای مختلف صنعتی استان در شهرک‌های صنعتی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که رئیس سازمان صنعت و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرکل اقتصادی و دارایی و سایر مدیران ارشد استان به همراه معاونین استاندار حضور داشتند مشکلات پاره‌ای واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت که استاندار قول پی‌گیری این مشکلات را داد.

استاندار در این دیدار ابتدا از کارخانه سینره دارای برند برتر تولید مواد آرایشی و بهداشتی در کشور و فولاد بویراحمد دیدار و سپس در کارخانه‌های تولید چرم، تولید محصولات لحاف و تشک، تولید مواد غذایی، تولید چرم، تولید درب‌های هتل، و همچنین بزرگترین کارخانه تولید کننده لوله‌های کامپوزیت کشور «دنا صنعت» دیدار کرد و با مدیران عامل این واحدهای تولیدی به صحبت نشست.

استاندار در هر یک از این واحدها پای درد دل مسئولان واحدها نشست و قول همه گونه همکاری و پیگیری را به آن‌ها داد.

در پایان این بازدید، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در واحد تولیدی دنا صنعت همراه با مسئولان استانی به سؤالات متعدد کارکنان این واحد پاسخ داد.

انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا