نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. خرداد 1393 - 12:40
فعالیت شبانه کارخانه های شن و ماسه در یاسوج :
آقای استاندار به این وعده ات عمل کن !
گزارش های رسیده حاکی از آن است که کارخانه های شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار روزها تعطیل و شب ها فعال هستند این در حالی است که "موسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه ای که در 17 بهمن سال گذشته با "عصردنا " داشت تاکید کرده بود اجازه فعالیت به این کارخانه های شن و ماسه ای را هرگز نخواهد داد وعده ای که بنظر می رسد تا کنون عملی نشده است !

به گزارش چهارفصل ،

عصردنا : رودخانه "بشار " در شهرستان "بویراحمد" استان "کهگیلویه و بویراحمد " از مناطق زیبای استان است که از سوی کارخانه های "شن و ماسه " که سالیان سال در بی خیالی مسئولان استان به محیط زیست آرمیده اند تهدید می شود !
 
به گزارش "عصردنا " ، هر چند استاندار سابق استان "دکتر صابری " تلاش هایی را برای تعطیل یا محدود کردن این صنابع تخریب کننده محیط زیست رودخانه بشار در دوران مدیریت خود در کهگیلویه وب و بویراحمد انجام داد که با داشتن اشکالاتی تا حدودی موثر بود اما گزارش های رسیده به "عصردنا " در چند روز اخیر حاکی از فعالیت مجدد شبانه این کارخانه های شن  و ماسه در حاشیه رودخانه بشار است !
 
گزارش های رسیده به "عصردنا " حاکی از آن است که کارخانه های شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار روزها تعطیل و شب ها فعال هستند این در حالی است که "موسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه ای که در 17 بهمن سال گذشته با "عصردنا " داشت تاکید کرده بود اجازه فعالیت به این کارخانه های شن و ماسه ای را هرگز نخواهد داد وعده ای که بنظر می رسد تا کنون عملی نشده است ! 
 
برای یادآوری به استاندار استان و تاکید بر اجرای وعده اش در این خصوص مجددا مصاحبه کامل مصاحبه وی با "عصردنا " را در ادامه آورده ایم : 
 
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که به کارخانه های شن و ماسه در حاشیه روخانه بشار به هیچ عنوان اجازه فعالیت داده نمی شود.
 
" دکتر سیدموسی خادمی " به عصردناگفت: ما معتقدیم مردم یکبار هزینه های مرتبط با تعطیلی کارخانه های شن و ماسه را داده اند و معنایی ندارد دوباره آن هزینه ها برای مردم تکرار شود.
 
وی با بیان اینکه شاید اشکالاتی در زمینه تعطیلی کارخانه های شن و ماسه حاشیه رودخانه یشار در زمان شروع تعطیلی آنها وجود داشت ، اظهار داشت: اکنون دیگر نمی توان اجازه فعالیت دوباره این کارخانه ها را صادر نمود زیراکه روخانه بشار با تعطیلی این کارخانه ها جان تازه ای گرفته است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سرمایه گذارانی که قصد دارند در حاشیه رودخانه بشار اقدام به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری کنند حمایت می کنیم.
 
خادمی ، از تعطیلی کارخانه های شن و ماسه بعد از " پل مختار بسمت پاتاوه " در حاشیه رودخانه بشار تا 2 سال آینده نیز خبرداد.
 
وی گفت: هیچگونه مجوزی برای کارخانه شن و ماسه ای در حاشیه رودبشار یاسوج صادر نمی شود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از کارخانه داران شن و ماسه حاشیه بشار قبل از تعطیلی کارخانه ها اقدام به " دوپو " کردن شن و ماسه نموده بودند که به آنها اعلام شد اقدام به فروش شن و ماسه های " دوپو " کردن در ساعات خاصی کنند.
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی