نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. خرداد 1393 - 15:01
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: محمد دارابی، بازیکن یاسوجی به تیم ملوان انزلی پیوست.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را به تیم‌های بزرگ فوتبال کشور معرفی کرده است، اظهار داشت: هرچند تیم شهرداری به لیگ پایین‌تر سقوط کرده، اما نام فوتبال یاسوج همواره در فوتبال کشور زنده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، سراسر این استان را دارای استعدادهای فراوان دانست و افزود: در همه مناطق از لنده تا دهدشت و بهمئی و گچساران و یاسوج و دیگر شهرستان‌ها استعدادهایی در فوتبال داریم که می‌توانند در تیم‌های بزرگ فوتبال کشور خودنمایی کنند بازیکنانی مانند میلاد غریبی و ایمان موسوی که سابقه بازی در تیم‌های بزرگ پایتخت را نیز دارند.

وی با تبریک موفقیت اخیر بازیکنان فوتبال این استان برای حضور در لیگ‌ برتر فوتبال از محمد دارابی نام برد و گفت: این بازیکن خوب و فیزیکی یاسوج در فصل آینده یکی از بازیکنان ملوان انزلی تیم با ریشه فوتبال کشور در لیگ برتر خواهد بود.

موسوی که از پیوستن این بازیکن به تیم ملوان بسیار خرسند به نظر می‌رسید، افزود: حق بازیکنان ما در استان همین است و به غیر از این نباید انتظار دیگری از بازیکنان خلاق کهگیلویه و بویراحمدی داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که فوتبال استان با طرح ایران‌ویژن قدم به قدم به سوی حرفه‌ای شدن نزدیک می‌شود از مسئولان خواست تا فوتبال را بیش از پیش در راه حرفه‌ای شدن و همگامی با فوتبال کشور یاری دهند.

انتهای پیام

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی