نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1393 - 9:30
این روز ها اگر سری به تنها گلزار شهدا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج زده باشید با وضعیت نامناسبی از گلزار شهدای یاسوج که زیبنده نام شهداء و مرکز استان نیست مواجه می شوید.

به گزارش چهارفصل ، گلزارهای شهدا در سراسر ایران اسلامی به منزله زیارتگاه عاشقان و مکانی برای اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های جدید انقلاب نقش تاثیر گذاری دارند.

این روز ها اگر سری به تنها گلزار شهدا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج  زده باشید با وضعیت نامناسبی از  گلزار شهدای یاسوج که زیبنده نام شهداء و مرکز استان نیست مواجه می شوید.

تصاویر گرفته شده از محوطه بیرونی این مکان مقدس توسط خبرنگار چهارفصل گویای وضعیت نامناسب  محوطه بیرونی گلزار شهدا یاسوج از جمله وجود تابلو های سرگردان و رنگ پریده ،شیر های نامناسب آب شرب ، نبود یک فضای سبز مناسب در محوطه ، رنگ پریدگی دیوار های ورودی گلزار شهدا، وجود علف های هرز در محوطه بیرونی، تغییر دور به دور بنر های مناسبتی و نبود صندلی در اطراف محوطه برای نشستن می باشد.

با توجه به اینکه سال93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است این همت هرچه بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی را برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رشد و شکوفایی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان در مکان های مقدس و مزین به نام شهدا را می طلبد.

امید است مسئولان استانی و بنیاد شهید استان تدابیر لازم را برای ساماندهی و حضور هر چه بیشتر جوانان به این مکان های مقدس و رفع این معضلات در تنها گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است این پایگاه خبری سال گذشته در گزارشی که در {اینجا} منتشر کرد به وضعیت نامناسب گلزار شهدای یاسوج هم پرداخت.

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی