نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. تير 1393 - 14:58

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار بویرخبر،صبح امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری و با حکم کورش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور سکان هدایت اداره کل فنی و حرفه ای استان به فرج الله راد از نیروی های فرهنگی استان سپرده شد.

در این مراسم که با حضور پورانداخت برومند معاون سازمان فنی و حرفه‌ای کشور،محنایی معاون استاندار و جمعی چند از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مختلف و سیاسون حضور داشتند،ایاز آقایی با سابقه ترین مدیر کل فنی و حرفه ای استان ،از پست خود خداحافظی وسکان هدایت این نهاد را به فرج الله راد سپرد.

درزمان مسئولیتم سیاسی و باندی عمل نکردم

ایازآقایی به عنوان اولین سخنران درمراسم تکریم و معارفه خودش با بیان اینکه در مدت مسئولیتم بر اساس مسائل سیاسی، خطی و باندی عمل نکردم، اظهار کرد: هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان از دست من ابلاغ گرفتند

.

وی درادامه به سند راهبردی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اشاره کردوافزود:هیچ مدیری بدون برنامه نمی‌تواند در فنی و حرفه‌ای کار کند.

مدیرسابق فنی وحرفه ای استان در ادامه با بیان این موضوع که هیچ وقت احساس بازنشستگی نخواهم کرد،ابراز داشت:خدمت در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که به آسانی به دست نمی آید و باید با آن به عنوان یک امانت الهی استفاده لازم را برد.

 

آقایی اظهار داشت:در طی این پنج سال که در این نهاد خدمتگذار مردم بودم با چهار استاندار به فعالیت پرداختم که در بین این پنج استاندار بهترین و با انگیزه ترین فرد را خادمی دیدم.

وی ادامه داد:نیروی بومی می تواند به منزله یک پتانسل و وزنه محرکی برای استان باشد،که می طلبد سیاسیون و مسئولین این نعمت حفظ کنند.

آقای در ادامه با بیان این موضوع که هرگز ازاین تودیع و معارفه ها نارحت نخواهم شد ابراز داشت: قریب به 13بار است که تودیع و معارفه شده ام که این امر برای من دیگر عادی شده است.

وی استان کهگیلویه وبویراحمد راجوانترین استان کشور دانست وگفت: قدم نهادن در سند افق چشم انداز 1404می تواند این استان را به بالاترین رشد در کارهای اجرایی و فنی برساند.

با اسرار کسی نیامدم که با فشار آنها بروم

مدیرسابق فنی و حرفه ای در ادامه با بیان این موضوع که هیچ شخص و مسئولی من را از این کار برکنارنکرده، ابراز داشت: بخاطر مسائل خانوادگی ومشغله های فروان با صلاح دیدمسئولان اجرایی استان،ازاین پست استعفا دادم و رفتن خود از این مکان را برگردن هیچ شخص سیاسی نخواهم انداخت.

آقایی مدیریت راد را بر نهاد فنی و حرفه ای را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: فرج الله راد یکی از جوانانترین و خوش آتیه ترین نیروهای استان در سمت مدیریتی فنی و حرفه ای استان بوده، که می طلبد همه مسئولان و سیاسیون با فراغ بال برای پیشرفت این مدیرجوان همدل باشند.

در پایان این مراسم از خدمات چهار ساله ایاز آقایی قدردانی و فرج‌الله راد به عنوان مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

 

 

انتهای پیام/گ


 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی