نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. شهريور 1393 - 14:58
بانوی وبلاگ نویس هم استانی در وبگاهش نوشت :
بادکنک هایی که زود باد می شوند / بوی کباب داغ !
دولت یازدهم، در ابتدای روی کار آمدنش بنای کار را بروی تدبیر و امید قرار داد.جریانی که در مدت 8سال سکانداری دولت اصلاحات بود با آویزان کردن خود به دولت یازدهم و قرار دادن خود زیر چتر این دولت، سعی کرد ضمن هل دادن صاحبان اصلی چتر، خود را جایگزین این جریان نماید.

به گزارش چهارفصل به نقل از سایت حرف ناب؛ وبگاه حجاب بانو نوشت:

جریان اصلاحات از ابتدای ظهورش در کشور با اینکه به مقطع دوم خرداد نسبت داده می شود اما با پیگیری خط ومشی لیبرالی و ارتباط با استعمارگران و حتی پناه بردن به دامن آن ها در واقع ادامه همان جریان نهضت آزادی است. امروز هم که دولت تدبیر وامید با رإی مردم در جهت رویکرد به مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی روی کار آمده تمام توان خود را بکار بسته اند تا با قرار دادن خود در قالب این دولت همان سیاست نهضت آزادی را در کشور پیگیری نمایند. بنابراین اهدافی را پیگیری می کنند که در ادامه سیاست های گذشته و ایجاد بحران و تنش در کشورمان عزیزمان است.

این عده با هر لبخند به دشمنان مانند بادکنک زود باد می شوند و چنان چه لبخند میسر نیافتد شروع به واویلا گفتن می کنند. در سفر اخیر رئیس جمهور محترم به سازمان ملل هم این عده به مانند فرد ایکس خورده، اختیاری از دست داده امیدهای زیادی به روبوسی آقای روحانی و اوباما را داشتند و سعی کردند در تمام رسانه های خود چنان وانمود کنند که دیگر همه چیز حل شده است.

اما در واقع سخنان روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل چیزی اضافه تر ویا گفته ای از همان سخنان احمدی نژاد در دور قبل نداشت تنها لحن صحبت ها تغییر کرد .

آقای روحانی همان مسیر را انتخاب کرد که روند انقلاب اسلامی بود و انتظاری هم جز این نبود اتفاقات پایان سفر هم که منجر به تماس تلفنی گردید چیزی را حل نکرد و نمی توانست حل کند تنها یک اقدام تابوشکنی بود که توانسته در افکار عمومی مردم آمریکا به لحاظ این که تنها رئیس جمهوری بوده که توانسته بعد از 34 سال خصومت علیه ملت ایران با مقامات ایران تلفنی صحبت کند .در این بین عده ای هم بوی کباب به مشامشان خورده و احساس کردند که خیری هست اما نمی دانستند که دارند الاغ داغ می کنند در واقع سیاست نرمش قهرمانانه که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند توسط رئیس جمهور دنبال گردید و امیدوار هستیم که این سیاست با درایت به نفع نظام باشد.

ملت عزیز ایران هم نگفته که هیچ گاه با ملت آمریکا ارتباط پیدا نمی کند اما تا زمانی که رویه دولتمردان آمریکا تغییر نکند خسارت هایی که به این ملت وارد شده جبران نکند ، ارتباط معنایی ندارد. به راستی اگر قرار بود به همین سادگی ارتباط برقرار شود چرا خودمان را خسته کرده ایم مگر می شود ملت عزیز و شهید پرور ایران اقدامات آمریکا در سرکوب انقلاب، زندانی شدن عزیزان، کودتای 28 مرداد، کودتای طبس، نوژه، جنگ تحمیلی، حمله به نفت کش ها ، حمله مستقیم نظامی، حمله موشکی به هواپیمای مسافر بری، تحریم ها، راه اندازی هوشمند فتنه 88 وپرورش منافقین ودیگر را به همین زودی از یاد ببرند.

آیا این همه خسارت می توان به سادگی گذشت ودر پایان باید گفت اقدامات اصلاحات چیزی جز ارائه خط سازش نهضت آزادی وجبهه ها نخواهد بود وخوشبینی بیش از حد آن ها در آینده می تواند برای دولت یازدهم مشکل آفرین باشد. رئیس جمهور باید سعی کند ضمن هوشیاری از اقدامات این جریان در بدنه دولت خود غافل نباشد.

انتهای پیام / گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی