نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. شهريور 1393 - 18:43
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه وبویراحمد از امحای 117 دستگاه ماهواره که مردم شهر یاسوج به صورت داوطلبانه به بسیج تحویل داده اند در پارک ساحلی یاسوج خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، محمد نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج با اعلام این خبر بیان داشت: همزمان با برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) جشنی به عنوان مبارزه با دجال واره امروز یکشنبه 9 شهریور ساعت 20 در پارک ساحلی یاسوج برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در این جشن تعداد 117 دستگاه دیش و رسیور ماهواره که توسط مردم شهر یاسوج به صورت داوطلبانه تحویل نواحی بسیج شده، امحا می شوند.

 

نصیرزاده با اشاره به این موضوع که در مبارزه با جنگ نرم باید به وسیله همان تاکتیک نرم عمل کرد، ابراز داشت: خوشبختانه در این چند ماهه با برگزاری کلاس های بصیرتی و روشنگری در بین آحاد مردم جامعه، تعداد 117 دستگاه رسیور و دیش ماهواره، تحویل نهادی بسیج و حوزه های مقاومت در سراسر استان شده است.

 

وی درخصوص رویکرد جدید سپاه و بسیج در مورد مبارزه ماهواره گفت: رویکرد جدید سپاه و بسیج در جنگ نابرابر استکبار آن هم در حوزه رسانه یک رویکرد فرهنگی و نرم است.

 

وی ادامه داد: بصیرت دهی و روشنگری به جامعه، نشان دادن تمامی ابعاد جنگ نرم دشمن به وسیله شبکه های ماهواره ای و نشان دادن رسوخ فکری مضحک در بین جوانان جامعه، با برگزاری همایش ها ونشست های فرهنگی یکی از بهترین راهکارهای مقابله با این سلاح مخفی دشمن در بستر خانواده هاست.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در مورد تاکتیک جدید بسیج در مقابله با توطئه های نرم و شبیخون فرهنگی استکبار گفت: دشمن وقتی دید که نمی تواند از طریق جنگ سخت بر این ملت غلبه کند رو به جنگ نابرابری به نام جنگ نرم بوسیله رسوخ شبکه های ماهواره ای در بین آحاد مردم این مرز و بوم کرد.

 

وی با بیان این موضوع که علت بروز رفتارها و پوشش‎های ناهنجار در جامعه اسلامی ناشی از تغییر تفکراتی است که شبکه های ماهواره ی در جامعه گسترش داده اند، ابراز داشت: دشمن در غالب جنگ نرم با استفاده از ابزار ماهواره ایمان مردم را نشانه گرفته است.

 

نصیرزاده با تأکید بر اینکه مهلک بودن دجال‎واره باید به باور عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: مردم باید به این باور برسند که دجال‎واره همانند یک سم مهلک است که سبب نابودی و تزلزل کانون خانواده می‎شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه برخورد با ماهواره با رویکرد ایجابی و نه سلبی صورت می گیرد، افزود: دامنه فعالیت دشمن از طریق شبکه‎های ماهواره‎ای و سایت‎های مختلف رو به گسترش است و دشمنان می‎خواهند حیا و غیرت از جامعه اسلامی بردارند، لذا اگر مردم به اثر تخریبی ماهواره پی نبرند با آسیب‎های جدی روبرو خواهیم شد.

 

وی با بیان این موضوع که رویکرد بسیج در مقابله با این سلاح دشمن و تحویل دادن ماهواره از سوی مردم به نهاد بسیج ،یک رویکرد تشویقی است، اظهار داشت: برخی در این فکرند که با تحویل دادن دستگاه ماهواره خود به بسیج مشکلی برای آنها پیش خواهد آمد،که این موضوع که رویه غلط است و اصل کاری بسیج در مقابله با ماهواره(دجال واره) ترویج دوری مردم از این سلاح دشمن است.

 

نصیرزاده ادامه داد: بسیج در مقابل تحویل هر رسیور از طرف یک فرد با تشویق آن عزیر یک دستگاه دیجیتال ایرانی را به وی هدیه خواهد داد و هیچ جای نگرانی برای این موضوع وجود نخواهد داشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره در حال از بین بردن و تخریب باورها و اعتقادات دینی و مذهبی جوامع اسلامی به ویژه ایران به عنوان نقطه شروع بیداری اسلامی است، گفت: برنامه‌ های شبکه‌ های ماهواره‌ ای هویت ملی ما را تحت تاثیر قرار داده و متاسفانه بسیاری از باورها را در بین مردم تضعیف کرده است.

 

نصیرزاده در ادامه در مورد رویکرد ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان در خصوص روشنگری در عواقب بد ماهواره در جامعه گفت: این ستاد توانسته است با همکاری معاونت های فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح و نواحی مربوطه و معاونت آموزش و وتربیت بسیج با برگزاری کلاس های روشنگری و بصیریتی و اجرای حلقه های صالحین، رویکرد خوبی را در مبارزه با این سلاح مخفی دشمن ایفا کند.

 

دبیر ستاد امر به معروف  ونهی از منکر استان در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن مقابله مردم با ماهواره(دجال واره) و رسانه های صهیونیسمی گفت:

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی