نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. شهريور 1393 - 21:44
برخی از کارگران مرکز مخابرات فجر یاسوج با تجمع در این مرکز نسبت به پرداخت نشدن حقوق خود در 4 ماه گذشته اعتراض کردند.

به گزارش چهارفصل به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس از یاسوج، این کارگران صبح روز یکشنبه نهم و دوشنبه ده شهریور با تجمع در مرکز مخابراتی فجر یاسوج نسبت به عدم دریافت مطالباتشان از سوی پیمانکار این مرکز مخابراتی به نام آقای ح اعتراض کردند. یکی از این کارگران به ما گفت: 4 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده ایم.

 

تکذیب روابط عمومی مخابرات

خبرنگار صبح زاگرس جهت بررسی این مشکل کارگران عزیز، ضمن تماس با جهانبازی، روابط عمومی مخابرات استان، اعتراض کارگران مخابرات فجر یاسوج را پیگیر شد که روابط عمومی این شرکت موضوع تجمع و اعتراض کارگران مرکز فوق را کاملا تکذیب کرد.

 

بعد از تکذیب روابط عمومی مخابرات استان خبرنگار صبح زاگرس با مدیر مرکز مخابرات فجریاسوج تماس گرفت که زابلی مدیر این مرکز برخلاف جهانبازی، روابط عمومی مخابرات استان، خبر اعتراض کارگران را تایید کرد.

 

زابلی: همه مطالبات پیمانکار پرداخت شده وباید پاسخگوی کارگران باشد

زابلی مدیر مرکز مخابرات فجریاسوج با تأیید اعتراض کارگرانی که حقوق آن ها از سوی پیمان کار آن مرکز پرداخت نشده گفت: البته تعداد این کارگران حدود ده نفر است و تجمعی در کار نبوده اما متأسفانه علی رغم این که مخابرات تعهد و مطالبات خود در قبال پیمانکار را انجام داده، پیمانکار حقوق کارگران را پرداخت نکرده است.

 

زابلی با بیان این که پیمانکار مربوطه امروز به صورت مستقیم با کارگران به صحبت پرداخت ادامه داد: این پیمانکاراسناد و تعهداتی نزد ما دارد و اگر به تعهداتش با کارگران عمل نکند با پیگیری از مراجع ذی ربط با وی برخورد قانونی خواهیم داشت.

 

به گزارش صبح زاگرس در حالی مدیر مرکزمخابرات فجر یاسوج از خبرنگار این سایت خبری خواست برای درج اخبار اعتراض کارگران مخابرات با روابط عمومی مخابرات استان هماهنگ کند که متأسفانه روابط عمومی این اداره به جای پاسخ صادقانه به رسانه ها از این تجمع اظهار بی اطلاعی کرده و با اطمینان گفت هیچ گونه اعتراض و تجمعی از اردی بهشت تا کنون در مخابرات استان روی نداده است.

 

انتظار می رود اگر مدیر روابط عمومی این شرکت به جای پاسخگویی صادقانه به رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی، آگاهانه نسبت به مخفی کردن این تجمع اقدام کرده، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه، نسبت به این بی تعهدی خود در برابر مسئولان استانی پاسخگو باشد و اگر هم واقعا بی اطلاع بوده است باید پرسید چگونه مدیر روابط عمومی یک شرکت از این تجمع بی خبر است آن هم تجمعی که دو روز پشت سر هم رخ داده است.

 

پیمانکار: مخابرات به تعهد خود عمل نکرد

خبرنگار ما در ادامه با پیگیری بیشتر موفق به تماس با پیمانکار یاد شده شد. حسینی پیمانکار مخابرات فجر یاسوج با رد حرف های مدیر مرکز فجر یاسوج گفت: هر مبلغی که شرکت مخابرات به حساب بنده واریز کرده است تمام و کمال و حداکثر تا 5 ساعت بعد از پرداخت به حساب نیروها واریز شده است.

 

وی با بیان این که مخابرات به تعهدات خود عمل نکرده افزود: بعد از عقد قرارداد، مدیران شرکت مخابرات، برخی مفاد را تغییر داده و با کاهش مبلق قرارداد به تعهدات خودشان عمل نکردند.

 

وی ادامه داد: این موضوع سبب بیکاری 163 نیرویی بود که پیش از این در دفاتر خدمات روستانی مشغول به کار بودند و الان بیکار شده اند.

 

صبح زاگرس به عنوان سریع ترین رسانه استان در پیگیری سوژه ها و مشکلات مردمی، به زودی ضمن پاسخ خواستن از مدیرشرکت مخابرات استان و روابط عمومی این اداره، صحبت های بیشتر کارگران و  پاسخ پیمانکار مربوطه را جهت روشن تر شدن موضوع منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی