نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1393 - 11:33
مسئول هیئت مذهبی سید الشهداء یاسوج گفت: به مناسب دهه نورانی کرامت فردا راس ساعت 9 صبح از چهار تن از خدوم امام رضا(ع) در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج استقبال می شود.

به گزارش چهارفصل ، سعید کرمی مسئول هیئت مذهبی سید الشهداء یاسوج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی بویرخبر با اشاره به برگزاری برنامه ملی مذهبی، زیر سایه خورشید در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این برنامه صبح روز چهارشنبه با حضور چهارتن از خدوم امام رضا (ع) در یاسوج برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این موضوع که این برنامه مذهبی با محتوای حرکت کاروان‌ خادمان امام رضا(ع) و پرچم بارگاه ملکوتی آن حضرت از دوازدهم تا شانزدهم شهریور ماه در شهرستان های استان برگزار می شود، ابراز داشت: اهم اهداف برگزاری این جشنواره ترویج، تبیین و نهادینه‌ سازی معارف ناب رضوی در میان مردم است.

 

فعال مذهبی استان به اهم برنامه زیر سایه خورشید در استان اشاره داشت و گفت: افزایش و ارتقای شور و نشاط معنوی در میان مردم و ایجاد بستر و ظرفیتی برای برقراری ارتباط و زیارت معنوی امام رضا(ع) در مناطق مختلف کشور از دیگر اهداف برگزاری این برنامه مذهبی در شهرستان های برگزار کننده این مراسم است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه در نظر گرفته درطول دوره برگزاری این برنامه مذهبی در استان، گفت: چهار نفر از مبلغان آستان قدس رضوی همراه با کاروان‌ خادمان امام رضا(ع) در استان حضور پیدا کرده و سیره امام هشتم و احادیثی از آن حضرت را به فراخور برنامه در میان مردم بیان می‌کنند.

 

کرمی با بیان اینکه در روز اول این مراسم که چهارشنبه (12 شهریور) است، خدام رضوی از بیماران بیمارستان های استان عیادت و بسته هایی تبرکی را به آنها اهدا خواهند کرد، ادامه داد: در همین روز مراسم استقبال از خدام در مرکز شهر یاسوج و در حسینیه ثارالله با حضور مردم برگزار خواهد شد.

 

 وی با اشاره به برنامه های روز دوم  این برنامه، خاطر نشان کرد:در این روز خدام علاوه بر عیادت از بیماران بیمارستان ها ، در پنج شهرستان استان حضور می یابند و بعد از ظهر این روزها برنامه ای را با والدین شهدا در گلزار شهدای این مناطق برگزار خواهند کرد.

 

فعال مذهبی استان با اشاره به برنامه های برگزار شده در دهه کرامات و برنامه ملی مذهبی زیر سایه خورشید در استان گفت: یک شنبه  شب 16 شهریور ماه، مراسم اختتامیه این برنامه در مصلی شهر یاسوج با حضور اکثر هیئت های مذهبی و مردم خدا دوست مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی