نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1393 - 22:15
اولین همایش ملی جنگل های بلوط فردا در یاسوج
با همکاری بسیج علمی پژوهشی و دانشگاه یاسوج
اولین همایش ملی جنگل های بلوط فردا در یاسوج برگزار می شود
اولین همایش ملی جنگل های بلوط، صبح روز چهارشنبه با همکاری سازمان علمی پژوهشی سپاه فتح و دانشگاه یاسوج در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

به گزارش چهارفصل خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، صبح فردا چهارشنبه 12 شهرویور، اولین همایش ملی جنگل های بلوط با هدف جلب حمایت شرکت ها و سرمایه گذاران دولتی و غیر دولتی در خصوص حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری از جنگل های بلوط در یاسوج برگزار می شود.

 

این همایش که با همکاری مشترک سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج اجرا می شود از ساعت هشت صبح در سالن آمفی تئاتر شهید چمران دانشکده علوم دانشگاه یاسوج آغاز خواهد شد.

 

دکتر توّلایی رئیس سازمان علمی ،پژوهشی و فناوری بسیج کشور، سید موسی خادمی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد وهمچنین فرماندهی محترم سپاه فتح استان، سردار یونس امیری از سخنرانان این همایش هستند.

 

این همایش که از سال 1391 کلید خورده است، در سال 1393 به مرحله اجرایی رسید و فراخوان ارسال مقالات آن برروی وبسایت این همایش قرار گرفت.

 

آثار پذیرفته شده دراین همایش ملی، از میان 110 مقاله ارسال شده به کنگره این همایش، بعد از داوری توسط هیئت علمی این دانشگاه، خرداد ماه اعلام شد و برای حضور در زمان برگزاری این همایش، تیر ماه 1393 ثبت نام به عمل آمد.

 

همایش ملی جنگل های بلوط با حضور ادارات و سازمان های جهادکشاورزی، منابع طبیعی  استان های کشور و همچنین شرکتها و سرمایه گذاران دولتی و غیر دولتی در خصوص حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری ازجنگل های بلوط برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی