نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1393 - 22:37
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: ما معتقد هستیم که سفرهای زیارتی دانشجویان باید توسعه پیدا کند و برنامه ما این است که این سفرها را چندین برابر افزایش دهیم.

چهارفصل، سید ضیا هاشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه «خبرگزای دانشجو»، در خصوص اجرای طرح پرنیان در دانشگاه‌ها گفت: در ارتباط با طرح پرنیان (جشنواره مد و لباس دانشجویی) مذاکراتی انجام شده و اجرای آن در دانشگاه الزهرا(س) تا حد قابل قبولی پیش رفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: پیشنهاد شده است طرح پرنیان در دانشگاه های دیگر نیز برپا شود که بررسی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سفرهای زیارتی برای دانشجویان افزود: ما معتقد هستیم که سفرهای زیارتی دانشجویان باید توسعه پیدا کند و برنامه ما این است که این سفر ها را چندین برابر افزایش دهیم.

هاشمی در ادامه بیان داشت: اردوهای زیارتی برای دختران و پسران دانشجو می تواند منشا بسیاری از آثار فرهنگی باشد و ما از توسعه آن حمایت می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برنامه های ورودی های جدید خاطر نشان کرد: برنامه های پیش بینی شده برای ورودی های جدید در سطح دانشگاه ها برگزار می شود که ما همواره تاکید کرده ایم برنامه ریزی دقیقی در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی