نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. شهريور 1393 - 12:54
رئیس بسیج رسانه استان گفت: تمامی رسانه های نوشتاری ، مجازی و دیداری برای ثبت آثار رسانه خود در نرم افزار چند رسانه ای رسانه های استان تولیدات برگزیده خود را تا تاریخ 20 شهریور 93 به بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد تحویل دهند.

به گزارش چهارفصل ، صبح امروز سید محمد لطیف ارجمند ، مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شواری قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک  پیشاپیش هفته دفاع مقدس به اصحاب رسانه استان اظهارداشت: هفته دفاع مقدس نشانگر جانفشانی و ایثار گری شهدا و رزمندگانی است که برای انقلاب اسلامی و لبیک گویی به رهبر خودشان و حفظ ارزش های انقلاب عزیز ترین چیز خود را درداین راه فدا کردند.

 

ارجمند در ادامه به الگوگیری جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس از قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: جانفشانی و ازخود گذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس ریشه در قیام عاشورا دارد.

 

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت: امروز اگر دشمنان ما جرات تعرض به سرزمین ایران اسلامی را ندارند ریشه در دفاع جهاد گونه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دارد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اگر گروه های تکفیری و داعش در کشور های سوریه وعراق در حال ظلم به مردم مظلوم و بی دفاع هستند هدف این حرکت  برنامه ریزی کشور های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

 

ارجمد در ادامه به برنامه های بسیج رسانه استان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد با هم فکری شورای قشر بسیج رسانه استان برنامه های  مدونی را برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است.

 

وی  به ساخت نرم افزار چند رسانه ای شامل آثار برگزیده و تاثیرگذار رسانه های استان برای رونمایی در روز قشر بسیج رسانه اشاره کرد و گفت :  بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد با همکاری بسیجیان رسانه ای استان در تلاش برای ساخت نرم افزار چند رسانه ای شامل آثار برگزیده رسانه های استان می باشد.

 

مسئول بسیج رسانه استان گفت: تمامی رسانه های نوشتاری ، مجازی و دیداری برای ثبت آثار رسانه خود در این نرم افزار جامع، تولیدات برگزیده رسانه خود را  تا تاریخ 20 شهریور 93 در قالب بک سی دی یا دی وی دی به بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد تحویل دهند.

 

ارجمند در پایان گفت: در صورت تشکیل نمایشگاه دفاع مقدس در استان کهگیلویه وبویراحمد در تلاش هستیم که غرفه هایی را به بحث تولیدات برگزیده رسانه های استان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

نوجوان هیئتی برگزیده جشنواره کشوری نوجوان سالم http://aaletaha.ir/?p=2176

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا