نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. شهريور 1393 - 12:31
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان این موضوع که وجود سردار امیری در این استان یک نعمت برای کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: ما باید از این نعمت بهترین استفاده را ببریم و قدردان سردار امیری در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی باشیم.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، پژمان نیک اقبالی درآیین افتتاح پروژه 100واحدی رضوان یاسوج گفت: بحث طرح مسکن مهر یک طرح بسیار ماندگار با بودن کمی ها و کماستی ها در جامعه بوده که همکاری نهادی بزرگ مانند سپاه در امر خانه سازی مسکن های مهر بسیارحیاتی است.

 

وی در ادامه به پروژه 100واحدی رضوان اشاره داشت و گفت:پروژه صد واحدی رضوان یک طرح بزرگ عمرانی در استان بوده که در بحث فنی و ساختاری در رده اول طرح های استانی قرار گرفته است.

 

معاون عمرانی استاندار استان در ادامه با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه فتح استان گفت: مسئولان استانی همواره سردار امیری را به عنوان فردی عمرانی و پای کار می شناسند و به وی لقب کاردان بزرگ عمرانی استان داده اند.

 

وی با بیان این موضوع که وجود سردار امیری در این استان یک نعمت برای ماست، اظهار داشت:ما باید از این نعمت بهترین استفاده را ببریم و قدردان سردار امیری در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی باشیم.

 

نیک اقبالی در ادامه به وضعیت بحرانی مسکن مهر و حضور قائم مقام وزارت راه و شهرسازی به استان اشاره کرد و گفت: وضعیت ساختاری و عمرانی مسکن های مهر استان با وجود پیشرفت های 80 تا90درصدی وضعیتی بحرانی است.

 

وی ادامه داد: در جلسه شورای مسکن استان که با حضور قائم مقام وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، بر این امر تکیه داشتم که مسکن های مهر استان باید از این رکود خاص خارج شود و مردم از این سردرگمی اداری و بروکراسی نادرست خلاص شوند.

 

معاون عمرانی استانداری با بیان این موضوع که دولت تدبیرو امید بنا دارد کارهای نیمه تمام دولت قبل را به پایان برساند و بر این امر تا پایان کار پایند خواهد بود، ابراز داشت: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی به استان، بودجه قابل توجه را برای اتمام پروژه های مسکن مهر در استان دریافت کردیم تا بتوانیم این پروژه ها در استان را به اتمام برسانیم.

 

نیک اقبالی در ادامه به پروژه 100واحدی رضوان اشاره داشت و گفت: پروژه 100واحدی رضوان با مشارکت سپاه فتح و مسئولان اجرا کننده طرح مهر در شهر یاسوج اجرا شده و در حال حاضریکی از بهترین پروژه ها  در سطح فنی بوده که باید سعی ما استفاده از چنین توانمندیهایی در استان باشد.

 

وی  در ادامه به فرهنگ آپارتمان نشینی در بین مردم استان اشاره داشت و گفت: آنچنان که باید وشاید فرهنگ آپارتمان نشینی در بین مردم استان گنجانده نشده و بیشتر مردم به سمت فرهنگ ویلا نشینی و تک خانه ای رو برده اند.

 

معاون عمرانی استانداری با بیان این موضوع که در جامعه کنونی به دلیل ازدیاد مردم و شهروندان باید فرهنگ آپارتمان نشینی در بین آحاد جامعه گشترش یابد، ابراز داشت: سعی ما باید ساختن مسکن و خانه هایی با ساختار فیزیکی و عمرانی مناسب مانند پروژه 100واحدی رضوان باشد.

 

نیک اقبالی در پایان در پاسخ به انتقاد فرمانده سپاه فتح از برخی ادارت خدمات رسان در استان گفت: صحبت های فرمانده سپاه فتح استان درست است و متأسفانه  بروکراسی غلط در برخی از ادارت باعث ایجاد بعضی کاستی ها در امر خدمات رسانی به مسکن های مهر شده که دولت جدید در حال پالایش و از بین بردن این ضعف هاست.

 

 
 

افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان
 
افتتاح پروژه های 100واحدی رضوان

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا