نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. شهريور 1393 - 14:08
هدایت خواه
در پی بی توجهی به برنامه خدام رضوی در یاسوج صورت گرفت
انتقاد هدایت خواه از حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد
فعال فرهنگی استان گفت:برای برگزاری مراسم معنوی تجلیل از خدام امام رضا(ع) از قبل برنامه‌ریزی شده و به اطلاع همه دستگاه‌های فرهنگی نیز رسیده بود ولی متأسفانه حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به این برنامه فرهنگی و دینی بی‌توجه بود.

یه گزارش چهارفصل، ستار هدایت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد از برگزاری برنامه حلقه رندان در پارک ساحلی یاسوج، اظهار کرد: حوزه هنری با توجه به اینکه از چند روز قبل در جریان برگزاری تجلیل از خدام امام رضا(ع) در شب میلاد این امام همام بود، برنامه‌ای را در پارک ساحلی یاسوج تدارک دید که مراسم معنوی تجلیل از خدام امام رضا(ع) را که شب گذشته در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد، تحت شعاع خود قرار دهد.

 

عضو جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برنامه‌ای از سوی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد که مشخص نبود این برنامه در برگیرنده چه محتوا و ارزشی است و از آن طرف مراسم معنوی تجلیل از خدام امام رضا(ع) را نادیده گرفتند.

 

هدایت‌خواه تصریح کرد: برای برگزاری مراسم معنوی تجلیل از خدام امام رضا(ع) از قبل برنامه‌ریزی شده و به اطلاع همه دستگاه‌های فرهنگی نیز رسیده بود ولی متأسفانه حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به این برنامه فرهنگی و دینی بی‌توجه بود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه هنری با این کار خود مردم را به پارک ساحلی یاسوج کشاند و از مراسم معنوی شب میلاد امام رضا(ع) هشتیمن اختر تابناک امامت و ولایت که شب گذشته در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برگزار شد، غافل ماند.

 

گفتنی است، برنامه در حلقه رندان با حضور هنرمندان و احمد خاکیان(غضنفر علیجانی) شب گذشته همزمان با برنامه تجلیل از خدام امام رضا(ع) در یاسوج برگزار شد.

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی