نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. شهريور 1393 - 10:26
توزیع 65000 قطعه جوجه بومی45
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان خبر داد:
توزیع 65000 قطعه جوجه بومی45 روزه در کهگیلویه و بویراحمد
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 65000 قطعه جوجه بومی 45 روزه طی سه مرحله دراستان خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح، سرهنگ پاسدار رضا رنجبر، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در یاسوج گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه فتح استان اقدام به توزیع جوجه بومی محلی نمود.

 

وی تصریح‌کرد: بسیج سازندگی از سال گذشته به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری، از طرح‌های اقتصاد مقاومتی که عمدتاً کشاورزی است، حمایت و پشتیبانی کرده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان ادامه داد: در این راستا بسیج سازندگی سپاه فتح استان تعداد 65000 جوجه بومی محلی اصلاح نژاد 45 روزه طی سه مرحله در بین مردم استان توزیع نمود و این طرح با استقبال فراوان همراه بوده است.

 

سرهنگ رنجبر با اشاره به اینکه این جوجه‌ها به صورت واکسینه شده در اختیار بسیجیان و عموم مردم قرار می‌گیرد، یادآور شد: بسیج سازندگی برای راهنمایی و ارائه نظرات در این زمینه کارشناس مربوطه را معرفی می‌کند و وی به صورت رایگان خدمات مورد نظر را در اختیار دریافت‌کنندگان جوجه بومی قرار می‌دهد.

 

وی به اهداف برگزاری برنامه‌های بسیج سازندگی در این حوزه اشاره کرد و افزود: برنامه توزیع جوجه بومی با هدف اشتغالزایی و خودکفایی مردم صورت می‌گیرد و توزیع جوجه 45روزه تا پایان سال جاری ادامه دارد.

 

 وی در پایان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی همه تلاش خود را برای ارتقای نقاط محروم استان زنجان به کار می‌گیرد، گفت: بسیج سازندگی برنامه‌ها و اقدامات خود را در دو حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی