نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. شهريور 1393 - 12:07
در حالی که بارها مقام معظم رهبری بر لزوم فاصله گرفتن از فتنه تأکید کرده اند، خرگزاری دولت، ایرنا با یکی از عناصر فتنه گر و از اعضای گروهک تازه تأسیس "ندا" مصاحبه گرفته است.

به گزارش چهارفصل خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، یکی از مولفه هایی که در بدنه رسانه ای و سیاسی اصلاح طلبان به وفور یافت می شود وجود عناصر مسئله داری است که در بزنگاه های سیاسی کشور یه یکباره سر از آبشخور اصلی شان، یعنی سرویس های جاسوسی غربی و رسانه های وابسته به آن سر بر می آورند.

فتنه 88 و حوادث پس از آن نمود تمام و کمال این مسئله است و نشان داد که نزدیک ترین افراد به بزرگان اصلاحاتچه جایگاهی در بیرون مرز ها پیدا کردند، وصل شدن امثال امیر ارجمند به سرویس جاسوسی فرانسه تا حضور مهاجرانی، حقیقت جو و داوودی مهاجر و جاسوس هایی که در قالب خبرنگار در داخل ایران فعالیت می کردند تنها بخشی از این مدعا است.

بخش عمده ای از افراد فراری که هم اکنون در رسانه های ضد انقلاب فعالیت دارند پس از یکی دو سال گذر از فتنه و بالاخص انتخابات سال 92 ارتباطات خود را با دوستان داخلی شان علنی کرده اند.

در این راستا آنچه مد نظر است ارتباط عناصر فراری فتنه با اعضای هیئت موسس تشکیلات "ندا" است که در روزهای اخیر نام نشان آن بر سر زبان ها افتاده است و به ادعای یکی از اعضای آن قرار است تشکیلات ندا  ضمن رفع کدورت ها و سوء تفاهم هایی که بین اصلاح طلبان و نظام پیش آمده، زمینه بازگشت آنها به قدرت و عرصه سیاسی فراهم شود.

این ادعا در حالی مطرح می شود که مؤسسین این گروه افراد شناخته شده ای هستند که در صورت لزوم چهره واقعی شان را به نمایش می گذارند و البته آنها در لفافه عنوان می کنند که هدف اصلی شان ماله کشی به فضاحت اصلاح طلبان در سال 88 است.

جای سوال دارد که خبرگزاری ایرنا برای مطرح کردن تشکیلات ندا به سراغ فردی در بین این گروه رفته که مشخصا خود را از عناصر فتنه می داند و بر این مسئله اصرار می ورزد.

 

تصاویر زیر خود گویای این موضوع است و توضیحاتی مختصر برای این مسئله کفایت می کند:

 

تصویر شبکه اجتماعی سجاد سالک

 

سالک در حال مکالمه تصویری با دوستش سعید تاجیک از اعضای تحریریه روزآنلاین که جای سوال و تعجب دارد!

 

تاجیک در کنار کاوه قریشی از اعضای تحریریه روزآنلاین

 

تاجیک و بهروز صمدبیگی و آسیه امینی از اعضای تحریریه روزآنلاین و دوستان سالک

 

تصویر سالک ،تاجیک و صمد بیگی در ایران

 

سالک در کنار صادق خرازی

 

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی