نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. شهريور 1393 - 21:03
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجو در در سطح دانشگاه باید دو ویژگی حساس بودن به شرایط دانشگاه، یعنی بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل روز و تشخیص و تحلیل درست از مسائل روز را دربسیج دانشجویی مد نظر خود قرار دهد.

به گزارش  چهارفصل از یاسوج، محمدودود حیدری عصر امروز در مراسم اختتامیه ششمین  دوره آموزش تشکیلاتی خط امام دانشجویان بسیجی در استان کهگیلویه و بویراحمد‌ گفت: دوره خط امام (ره)بسیج دانشجویی برای تجهیز دانشجویان بسیجی و رسالتی است که امام و رهبری برای ما تعریف نمودند.

 

وی در ادامه خط نورانی امام را همین خط شیعه دانست و اظهارداشت : خط امام (ره)خط نورانی شیعه بوده که این خط توسط اهل بیت در طول تاریخ دنبال شده است.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به شور نشاط در دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت:اگر شور و نشاط در دانشگاه وجود نداشته باشد چیزی از حرکت جنبشی و تشکلی  دردانشگاه باقی نمی‌ماند.

 

 

حیدری در ادامه به مطالبات مهم رهبری در دانشگاه ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: دانشجوی بسیجی امروزه در دانشگاه ها باید بداند برای اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری در دانشگاه چه کار هایی را نجام داده و اگر می‌گوییم خط اما منظور این است که تا چه اندازه کار های ما براساس منویات حضرت امام(ره) عملی شده است.

 

 

وی به تشخیص دانشجو در قبل از فعالیت در بسیج دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجو در در سطح دانشگاه باید دو ویژگی حساس بودن به شرایط  دانشگاه، یعنی بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل روز و تشخیص و تحلیل درست از مسائل روز را قبل از فعالیت در بسیج دانشجویی مد نظر خود قرار دهد.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی یادآور شد: وقتی دانشجو در دانشگاه به تشخیص درستی برسد، می‌داند که انقلاب اسلامی اکنون در بسیاری از عرصه‌های بین‌المللی سربلند و موفق بوده است.

 

 

وی به پیروزی در برابر 38 کشور دنیا اشاره داشت و گفت: ما در جنگ‌ جهانی سوم  در سوریه با همراهی دیگر اضلاع محور مقاومت در برابر 38 کشور دنیا به  پیروزی دست پیدا کردیم.

 

 

حیدری راه تشخیص درست و رفع شبهه های دانشجویان را در شناخت  گفتمان امام راحل و بیانات راهگشای رهبر انقلاب دانشت.

 

وی در ادامه به پیروزی های پی درپی شیعیان در مقابله با اسراییل و گروه های تکفیری در سوریه اشاره داشت و گفت : دانشجوی بسیجی باید برابر برخی به اصطلاح اساتید داخلی که جنگ اسرائیل علیه مردم غزه را دفاع رژیم صهیونیستی از خود می‌پنداشتند باید موضع‌گیری صریح کند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی