نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1393 - 8:19
معاون سید حسن نصرالله گفت: داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را هزینه درگیری‌ها کرد و بیش از این توان ندارد و ره به جایی نخواهد برد و ملت و ارتش عراق و سوریه به پیروزی‌های خود ادامه خواهند داد.

به گزارش چهارفصل،"شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با خبرنگار مشرق گفت: حزب الله از ابتدا به گونه ای عمل کرد که توجه اصلی به سمت دشمن اصلی مسلمانان بود.

وی تصریح کرد: آنچه در غزه اتفاق افتاد پیروزی بسیار بزرگ مردم فلسطین و مقاومت اسلامی بود.

وی گفت: جنگ غزه باعث شد تا مسئله فلسطین دوباره به اولویت های امت اسلام بازگردد.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و جریانهای تکفیری گفت: آنچه امروز در منطقه به عنوان داعش در برخی از مناطق سوریه و عراق هستیم تلاش مذبوحانه ای برای هدف قرار دادن اسلام و بازسازی منطقه بر اساس منافع اسرائیل است.

وی ادامه داد: تا زمانی که علمای اسلام حضور دارند و با آنها مقابله میکنند جریانهای تکفیری قدرت تحقق اهداف خود را نخواهند داشت.

شیخ نعیم قاسم گفت : مردم برای مقابله با جریانهای تکفیری به پا خواسته اند و با منطق و ایمان خوارج از اسلام را شکست خواهند داد.

 

داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را به نمایش گذاشته و بیش از این توان ندارد/ منتظر پیروزی‌های ارتش سوریه باشید
 

وی گفت: این جریانها ادعای اسلام دارند اما نمیتوان با سر بریدن و وحشی گری کسی را به اسلام دعوت کرد و با وحدت مسلمانان انها شکست خواهند خورد و انشالله به زودی شاهد عقب نشینی های داعش خواهیم بود.

وی تاکید کرد: داعش در ماه گذشته بالاترین توان خود را هزینه درگیری های خود کرد و بیش از این توان ندارد و ره به جایی نخواهد برد و ملت و ارتش عراق و سوریه به پیروزیهای خود ادامه خواهند داد.

 

منبع:مشرق

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی