نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. شهريور 1393 - 23:07
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:
فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد ‌اولویت ندارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت توزیع اعتبارات در استان گفت: متاسفاته بحث فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت نیست.

به گزارش چهارفصل به نقل از  خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه‌های فرهنگی در استان با پیشرفت 97 درصدی وجود دارد که انتظار می‌رفت برای افتتاح این پروژه‌ها آنها در اولویت تخصیص اعتبار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه به این پروژه‌های فرهنگی در سی‌سخت و گچساران هیچ‌گونه اعتباری اختصاص داده نشده است.

وی عنوان کرد: آن طور که به جاده در دورترین نقطه استان اعتبارات اختصاص داده می‌شود انتظار می‌رود به بخش فرهنگ و پروژه‌های فرهنگی توجه شود.

این مسئول گفت: مسئولان و به خصوص فرمانداران به پروژه‌های فرهنگی توجه نمی‌کنند و در تخصیص اعتبار برای این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا کاری را انجام نمی‌دهند.

کمالوندی خاطرنشان کرد: متاسفانه فرهنگ در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت نیست که انتظار می‌رود مسئولان ارشد استان در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده در اختصاص اعتبارات نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی