نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. شهريور 1393 - 23:09
رئیس شورای اداری چاروسا گفت: آبشار کمردوغ مورد بی توجهی مسئولان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از چاروسا، سیدرضا غلامی‌مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش چاروسا از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است که هرکدام از آنها می‌تواند لحظات خاطره انگیزی را برای مسافران و گردشگران رقم بزند.

رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: رشد و توسعه صنعت گردشگری می‌تواند منجر به توسعه بخش شود.

غلامی‌مقدم تصریح کرد: گردشگری یکی از فعالیت های پردرآمد در دنیا است که دارای بخش های مختلف مانند فرهنگی، تفریحی، زیارتی و سلامت است.

وی افزود: چاروسا با وجود مناطق زیبای گردشگری از جمله داشتن امامزاده سید محمود(ع)، امامزاده نورالدین(ع)، آبشار کمردوغ و روستاهای الگن و المور هر ساله توانسته گردشگران بسیاری را به این بخش بکشاند.

این مسئول اضافه کرد: با وجود گردشگران زیاد به این بخش و ترافیکی که در محور قلعه‌رئیسی به دهدشت و امامزاده سید محمود(ع) به وجود می‌آمد می‌توان گفت که این بخش در جذب گردشگر جز مناطق نخست گردشگری در استان است.

رئیس شورای اداری چاروسا عنوان داشت: در سال گذشته حدود 280 هزار نفر از مکان‌های گردشگری این بخش بازدید کردند که نیمی از آن از این آبشار زیبا دیدن کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آبشار کمر دوغ هفتمین آبشار کشور از نظر ارتفاع است، بیان داشت: این آبشار در حال حاضر وضعیت نابسامانی دارد و نیازمند توجه مسئولان گردشگری است.

غلامی‌مقدم در پایان متذکر شد: نیاز است که مسئولان گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مشکلات آبشار کمردوغ توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا