نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. شهريور 1393 - 13:48
درگیری شدید افراد یک طایفه در مرکز معاینات پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد منجر به زخمی شدن چند فرد و خسارت جدی به تعدادی از خودروهای پارک شده جلوی این مرکز شد.

به گزارش چهارفصل درگیری شدید افراد یک طایفه در مرکز معاینات پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد ساعت 10 صبح امروز (چهارشنبه) بین افراد یک طایفه که به دلیل اختلافات ملکی پیشتر با یکدیگر درگیر شده و برای معاینات به مرکز پزشکی قانونی بویراحمد مراجعه کرده بودند رخ داد.

 

به گفته شاهدان عینی این درگیری در مرحله نخست بیرون از مرکز معاینات پزشکی قانونی بویراحمد آغاز و سپس در ساختمان این مرکز به طور شدیدی ادامه پیدا کرد.

 

این درگیری به حدی بی رحمانه بود که افراد درگیر با چماق، زنجیر و سنگ به یکدیگر حمله ور شدند و سنگ های چند کیلویی به هم پرتاب می کردند.

 

پرتاب سنگ از سوی افراد درگیر در خیابان جلوی مرکز معاینات پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد موجب رعب و وحشت مردم و خسارت به چند خودرو شهروندان یاسوجی شد.

 

به گفته شاهدان ماجرا، هرچند برای پایان دادن به این درگیری با پلیس تماس گرفته شد ولی دیر رسیدن و معطل کردن ماموران نیروی انتظامی موجب تشدید درگیری شد.

 

اصناف و صاحبان منازل مسکونی اطراف مرکز معاینات پزشکی قانونی بویراحمد از وجود این مرکز در این مکان به دلیل نزاع و درگیری های دسته جمعی افراد مراجعه کننده و ایجاد مزاحمت به شدت گلایه دارند.

 

یکی از ماموران نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به اینکه افراد درگیر در ساختمان مرکز معاینات پزشکی قانونی نسبت به ضرب و شتم یکدیگر اقدام می کردند از سوی پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

 

به گفته یکی از کسبه نزدیک مرکز معاینات پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد هفته گذشته نیز دو طایفه که برای انجام معاینات پزشکی به این مرکز مراجعه کرده بودند با هم درگیر و با ضربات چاقو یکدیگر را مجروع کردند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی