نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. شهريور 1393 - 22:19
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سنگر تعلیم و تربیت، بالاترین رکن فرهنگی در سال مزین شده به نام فرهنگ است که باید مسئولین دید واضح تری به آن داشته باشند.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، سرتیپ دوم پاسدار یونس امیری در دومین مجمع عمومی فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمدکه روز گذشته به همت بسیج فرهنگیان سپاه فتح در یاسوج برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن اول مهر و مقارن شدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که باید آن را پاس داشت.

 

وی با بیان این موضوع که در اوایل تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران، ما در سنگر جنگِ سخت مقابل دشمن می ایستادیم و امروز سنگر و خط مقدم ما نظام تعلیم و تربیت است، اظهار داشت: امروز جنگ دشمن با نظام اسلامی ایران، ابزار جنگ نرم است که باید مسئولین سلاح مقابله آن را به سربازان جنگ نرم آموزش دهند.

مجمع فرهنگیان
 

فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: سنگر تعلیم و تربیت، بالاترین رکن فرهنگی در سال مزین شده به نام فرهنگ است که باید مسئولین دید واضح تری به آن داشته باشند.

 

امیری در ادامه به هفته نیروی انتظامی و تبریک این روز به جان برکفان امنیت وآسایش در جامعه اشاره داشت و گفت: آسایش و امنیت ایران اسلامی امروز در سایه تلاش بی وقفه مردان قهرمانی به نام نیروی خدوم انتظامی است که باید زحمات آن را قدر شناخت.

 

وی در ادامه به هفته نورانی و با غرور دفاع مقدس اشاره داشت و افزود: هر دولتی در تاریخ چندین ساله خود فراز ها و نشیب های داشته که جنگ هشت ساله ایران اسلامی در مقابل دولت متجاوز بعث عراق، یکی از فراز و نشیب های این کشور بوده است.

 

امیری با اشاره به اینکه در تاریخ کهن کشور ایران، هر دولتی که بر این مرز بوم حکومت کرد قسمتی یا بخشی از این خاک را تسلیم دولت های جنگ کننده با خود می کرد، ابراز داشت: دولت جمهوری اسلامی تنها سلسله ای از تاریخ کهن ایران بود که یک وجب از خاک خود را به متجاوز گری نداده است.

مجمع فرهنگیان

امیری در ادامه با بیان این موضوع که رهبری حکمیانه امام راحل و گوش به فرمان بودن جوانان غیور این مرز وبوم باعث پیروزی خون بر شمشیر در هشت سال جنگ نابرابر کشورمان با دول غرب و دولت بعث عراق شد، ابراز داشت: متأسفانه در آن دوران بیشترین ضربه را ایران اسلامی از خودی هایی مانند بنی صدر ملعون خورد، که به لطف رهبری حکیمیانه امام راحل تمامی نقشه های آنان نقش برآب شد.

 

وی به قطعنامه 598در زمان پیروزی های مقتدرانه رزمندگان ایران در فاو و اروندرود اشاره داشت و گفت: شورای به قول خودش ملل در هشت سال جنگ متجاوزانه عراق بر علیه ایران چشم ها و گوش های خود را بسته بود و فقط زمانی چشم باز کرد که پیروزی برای رزمندگان اسلام بود.

 

امیری با بیان این موضوع که رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس عزم ملی و غیرت ملی بود، ابراز داشت: امروز می طلبد که مسئولان ما با همان عزم ملی دوران دفاع مقدس بر دسیسه ها و نقشه های شوم دولت های استعمار گر از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس فائق آیند.

 

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد فکر و اندیشه دولت های اسلامی اشاره داشت و گفت: امروز امت های اسلامی نیاز به یک تفکر و اندیشه برای مقابله با دشمن خود دارند و این فکر و تفکر به جزء در سنگر تعلیم و تربیت در هیچ جا یافت نمی شود.

 

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه اسلامی تزریق فکر، روح استقامت، مقاومت، اقتصاد و فرهنگ در جامعه است، ابراز داشت: تلاش فرهنگی شالوده نهاد آموزش و پروش است که می طلبد مسئولان این شالوده را تقویت کنند.

 

امیری با بیان این موضوع که جنگ امروزی در بحث نرم یک مقاومت فرهنگی می خواهد، ابراز داشت: اگر ما بتوانیم سنگر تعلیم و تربیت را در جامعه مستحکم کنیم، پیروز جنگ نرم در مقابل استعمارخواهیم بود.

 

فرمانده سپاه فتح در پایان سخنان خود با بیان این موضوع که بسیجی بودن به منزله همکاری و همیاری با مسئولین دولت و انقلاب است، ابراز داشت: بسیج بازوان انقلاب است و ما باید از شجره طیبه بسیج برای پیشرفت در نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی