نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1393 - 9:48
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از درخشش صدا و سیمای کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد برای حضور در جشنواره بین‌المللی ABU خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف افشارنیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران از درخشش صدا و سیمای مرکز کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد در جشنواره بین‌المللی ABU خبر داد.

این مسئول افزود: گزارش رادیویی سنجاب سودآور و انسان سوداگر، کاری از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد به مرحله ‌نهایی جشنواره اتحادیه‌ رادیو‌ و‌ تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU )راه یافت.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: هفت اثر رادیویی‌ و‌ تلویزیونی از کشورمان در زمینه‌های مختلف به مرحله نهایی این جشنواره بین‌المللی راه یافتند

افشارنیا اضافه کرد: یکی از این هفت اثر، گزارش رادیویی سنجاب سودآور و انسان سوداگر، به تهیه کنندگی و نویسندگی کورش پسند از معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان بوده که قرار است در مرحله پایانی این جشنواره با سه کشور فیلیپین، چین و نیوزیلند رقابت کند.

وی افزود: همزمان با پنجاه و یکمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه که از 30 مهر تا هفت آبان در ماکائو برگزار می‌شود از برگزیدگان این جشنواره تجلیل خواهد شد.

افشارنیا در خصوص جزئیات این گزارش زیست محیطی نیز گفت: این گزارش 10 دقیقه‌ای به نقش بسیار موثر سنجاب در ازدیاد و تراکم جنگلهای بلوط از یک طرف و تلاش انسان‌های سوداگر برای شکار این حیوان سودآور از طرفی دیگر پرداخته است.

مدیرکل صدا و سیمای استان متذکر شد: فرهنگ‌سازی در زمینه محیط زیست و حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی از مهمترین سیاست‌های رسانه ملی در امر برنامه‌سازی است.

این مسئول در پایان یادآور شد: در حال حاضر 250 شبکه رادیویی و تلویزیونی از 60 کشور جهان عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه هستند که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یکی از فعال‌ترین و با سابقه‌ترین اعضای این اتحادیه به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی