نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. شهريور 1393 - 10:17
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس از هر مسئولی با هر خط فکری سیاسی که تنها به فکر خدمت باشد حمایت می‌کنند.

به گزارش چهارفصل ، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص این که نسبت به عزل فرماندار گذشته و نصب فرماندار کنونی شهرستان کهگیلویه چه نظری دارید، اظهار کرد: بنا ندارم که به صورت مصداقی در این خصوص سخن بگویم اما در کل از هر مسئولی با هر خط فکری که تنها به فکر خدمت باشد نهایت حمایت و پشتیبانی را خواهم داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: همه در این دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عینه مشاهده کردند که ما در حوزه انتخابیه خود در چینش‌ها خط و ربط سیاسی را ملاک قرار ندادیم و عده بسیاری از مسئولان در حوزه انتخابیه حتی از جریان سیاسی غیر همسو با ما گزینش و انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه گفت: تعداد زیادی از مدیران حتی در دوره‌ای که دولت طرز تفکری دیگر داشت از جریان مقابل چینش شدند و برای ما تنها توانمندی ملاک بود.

وی با بیان این که فرماندار خوب کسی است که مشکلات را به خوبی رصد کند و برای رفع آن‌ها رایزنی و چانه‌زنی با مسئولان بالادستی در استان داشته باشد، تصریح کرد: از هر مسئولی با هر گرایش و سلیقه سیاسی که تنها به فکر خدمت به مردم و به دور از سیاسی‌کاری باشد حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/گ

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص این که نسبت به عزل فرماندار گذشته و نصب فرماندار کنونی شهرستان کهگیلویه چه نظری دارید، اظهار کرد: بنا ندارم که به صورت مصداقی در این خصوص سخن بگویم اما در کل از هر مسئولی با هر خط فکری که تنها به فکر خدمت باشد نهایت حمایت و پشتیبانی را خواهم داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: همه در این دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عینه مشاهده کردند که ما در حوزه انتخابیه خود در چینش‌ها خط و ربط سیاسی را ملاک قرار ندادیم و عده بسیاری از مسئولان در حوزه انتخابیه حتی از جریان سیاسی غیر همسو با ما گزینش و انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه گفت: تعداد زیادی از مدیران حتی در دوره‌ای که دولت طرز تفکری دیگر داشت از جریان مقابل چینش شدند و برای ما تنها توانمندی ملاک بود.

وی با بیان این که فرماندار خوب کسی است که مشکلات را به خوبی رصد کند و برای رفع آن‌ها رایزنی و چانه‌زنی با مسئولان بالادستی در استان داشته باشد، تصریح کرد: از هر مسئولی با هر گرایش و سلیقه سیاسی که تنها به فکر خدمت به مردم و به دور از سیاسی‌کاری باشد حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930629000242#sthash.rTXuFqMT.dpuf

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی