نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. شهريور 1393 - 7:17
چگونگی گذراندن تعطیلات نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس را که از پنجم شهریور تا 29 شهریور به مدت سه هفته بود را جویا شدند.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه به مدت سه هفته تا 29 شهریور تعطیل بود. بر اساس قانون یک هفته از این تعطیلات برای سرکشی به حوزه های انتخابیه اختصاص داده شده و 2 هفته هم تعطیلات تابستانی نمایندگان که جزو حقوقشان به شمار می آید.

 

در این باره خبرنگار صبح زاگرس، ضمن تماس با نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی جویای عملکرد آن ها در 25 روز اخیر شد. در بین بزرگواری نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام، تنها نماینده استان بود که مثل همیشه در دسترس و پاسخگوی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد بود.

 

تاجگردون، نماینده گچساران و باشت مطابق روال همیشگی هیچ گاه در دسترس رسانه های استان قرار ندارد و تلاش خبرنگاران صبح زاگرس برای تماس با وی بی فایده بود. زارعی نماینده بویراحمد و دنا نیز که معمولا ارتباط خوبی با رسانه های استان دارد در 2 روز گذشته در دسترس نبود و امکان تماس با وی حاصل نشد.

 

حجت الاسلام سید محمد علی بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی صبح زاگرس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تعطیلات خود را چگونه گذراندید اظهار داشت: نمایندگان سه هفته کاری در مجلس دارند و یک هفته سرکشی به حوزه انتخابی که نمایندگان در این حوزه ها پیگیر مصوبات می شوند.

 

وی ادامه داد: مجلس شواری اسلامی در هر تابستان دو مورد تعطیلات 15 روزه دارد که یک 15 روز، اوایلِ تابستان و 15 روز دیگر آخر تابستان است. نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام ابراز داشت: تعطیلات ما هم در حوزه انتخابیه گذشت.  دو هفته ای که  تعطیلات مجلس بود خیلی از نمایندگان از این تعطیلات استفاده کردند و به زیارت و مکان های گردشگری می روند به خاطر اینکه در طول یک سال در مجلس هستند  از این دو فرصت 15 روزه استفاده کنند.

 

بزرگواری گفت: تفریح ما در تعطیلات همین بود که بین مردم باشیم، بخشی از این تعطیلات را در دیدار باعشایر گذراندیم. وی یکی از مهمترین کارهای خود در تعطیلات را بازدید از چند منطقه عشایری بیان کرد و افزود: در این بازدید بیشتر به مشکلات عشایر که جاده و آب بود با حضور مسئولین مربوطه پرداختیم.

 

بزگواری با اشاره به بازدید وزیر راه و معاونین وزای دیگر به استان خاطر نشان کرد: لازم بود که ما هم همراه مسئولین کشوری در این مناطق حضور داشته باشیم  برای جاده های حوزه انتخابیه خود هم جاده های روستایی ، استانی و ملی صحبت هایی انجام دادیم و خداروشکرنتایج خوبی هم داشت.

 

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام، حضور در جلسات شورای اداری و برنامه ریزی استان را از دیگر برنامه های خود بیان کرد و گفت: صرف اینکه بگویم تفریحی داشتم نه، تعطیلات ما هم دیدار با عشایر، مردم و سرکشی به مناطق مختلف و مراسماتی که مردم داشتند  بوده و برخی از جاها از حوزه انتخابیه ما خارج بوده اما ما رفتیم.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سفر خارج از کشور و یا استان هم داشتید، بیان داشت: سفر خارج از کشور نداشتم اما یک سری دوستانی در منطقه خور اصفهان داشتیم که باز هم پای درد و دلشان نشستیم، در خور باغ های زیادی وجود و یکی از مراکز تولید سیب کشور است مردم مشکلاتشان را مطرح کردند، چون بنده عضو کمیسیون کشاورزی هستم تقاضا هایی داشتند، ان شالله بتوانیم مشکلات را در مجلس مطرح کنیم.

بزرگواری در پایان گفت: متأسفانه امسال برعکس سال گذشته توفیق سفر به مشهد را نداشتم، سال گذشته سه روز از تعطیلات خود را در مشهد مقدس سپری کردم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی