نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. شهريور 1393 - 12:52
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد
31 شهریور یادآور پایمردی، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام است
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارداشت:روز 31 شهریور یادآور پایمردی، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام است

به گزاش چهارفصل به نقل از  صبح زاگرس، صبح امروز رژه حماسی نیرو های مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت بزرگداشت 31 شهریور در بلوار عدل شهر یاسوج با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

 

سردار امیری، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در ابتدای برگزاری این رژه حماسی در استان به تمامی مسئولین استانی ، کشوری و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر یاسوج خیر مقدم گفت.

 

امیری به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به همه مردم ، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان ، ایثارگران و بسیجیان می باشد و باید این هفته  و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به رشادت های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد درهشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیم نمودن 1800 شهید در هشت سال دوران دفاع مقدس و بیشترین سهم اعزامی به جبهه های جنگ، رتبه اول اعزام به جبهه ها و استان رزمنده پرور را از آن خود نموده است.

 

وی در ادامه اظهارداشت: روز 31 شهرویور یادآور پایمردی، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام دردوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: رزمندگان و مردم غیور ایران اسلامی با اعتقاداتشان در مقابل دشمن ایستادند و کمر شرق و غرب را شکستند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی