نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. مهر 1393 - 10:34
مردمی که عصر روز گذشته در پارک مرکزی شهر دهدشت حضور داشتند، شاهد یک اسید پاشی در ملا‌عام بودند منتها این بار یک زن به صورت ۳ دختر جوان اسید پاشید.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سه دختر جوان که عصر روز گذشته در پارک مرکزی شهر دهدشت از توابع استان کهگیویه و بویراحمد نشسته بودند، با زن میانسالی مواجه می‌شوند که بعد از سلام و احوالپرسی با سه دختر جوان، از زیر چادرش بطری اسید را به بیرون می‌آورد و به صورت یکی از این دختران می‌پاشد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: پس از این حادثه و طی تماس با مرکز فوریتهای اورژانس دهدشت اکیپ اورژانس در محل حضور پیدا کرده و مصدوم را به بیمارستان امام خمینی دهدشت انتقال دادند.

 

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه مصدوم یاد شده به شدت دچار سوختگی شده بود افزود : پس از انجام معاینات اولیه در مرکز اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت مصدوم به دلیل شدت جراحات به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شد.

 

این گزارش می افزاید، عامل اسید پاشی توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد. گفتنی است برخی علت این حادثه اسید پاشی را اختلافات خانوادگی اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی