نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. مهر 1393 - 14:38
 جشنواره مطبوعات استان
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان
جشنواره مطبوعات استان در نیمه دوم مهر ماه برگزاری می شود
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه اطلاع رسانی این استان نیمه دوم مهر سال جاری در دو بخش مکتوب و مجازی برگزار می شود.

به گزارش چهارفصل، کرم الله محمد پور در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: خبرنگاران این استان می توانند آثار خبری خود را از اول فروردین سال ۹۰ تا پایان اسفند همین سال را به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان معلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دفتر مطبوعات ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: خبر، گزارش، عکس، مصاحبه و میزگرد، سرمقاله و مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه آرایی و طنز از محورهای این جشنواره بوده و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نیز ۳۱ شهریور امسال است.

 

محمدپور اظهار کرد: تمام آثار مطبوعاتی و رسانه ای که از اول فروردین ۹۰ تا ۲۹ اسفند ۹۲تولید و منتشر شده اند نیز در این جشنواره پذیرفته خواهند شد.

 

وی گفت: بخش ویژه این جشنواره شامل ترویج فرهنگ اهل بیت(ع)، عفاف و حجاب، پاکیزه نویسی زبان فارسی و شعار سال های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده خواهد بود.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شناسایی استعدادها و نخبگان رسانه ای، ترغیب و تشویق اهالی رسانه، تجلیل از آثار برگزیده و معرفی رسانه های برتر کهگیلویه و بویراحمد از اهداف برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی است.

 

وی عنوان کرد:برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور شرکت کنندگان استانی و خارج از استان از برنامه های جنبی این جشنواره است.

 

۴۵ نشریه، ۳۸ سایت خبری فعال و بیش از ۱۰۰ خبرنگار دارای کارت خبرنگاری از ارشاد در این استان مشغول به کار هستند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی