نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مهر 1393 - 8:15
امام جمعه یاسوج گفت: توجه به صنعت گردشگری راهی کوتاه و میان‌بر برای توسعه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش چهارفصل، خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه اول با تبریک هفته دفاع مقدس و رشادت‌هایی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رزمندگان خلق شد، اظهار کرد: ایران در این هشت سال در برابر همه مستکبران عالم مقاومت کرد که در طول تاریخ از این دست مقاومت‌ها کمتر دیده و شنیده شده است.

 

آیت‌الله حسینی افزود: سخن گفتن از آن همه دلاورمردی و غیرت کار آسانی نیست که باید نسل به نسل به جوانان این ایثار و شهامت‌ها انتقال داده شود چرا که بهترین ابراز بصیرت‌افزایی در جامعه است.

 

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از خطبه نخست با تبریک روز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان این که جوانان باید این ازدواج آسمانی را سرلوحه ازدواج و پیوند مشترک خود قرار دهند، افزود: پیوندی که علی‌رغم سادگی آسمانی بود و باید جوانان سادگی و معنویت این پیوند را برای موفقیت در زندگی مشترک الگو قرار دهند.

 

آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته گردشگری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از قابلیت‌ها در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است که با توجه بیشتر به این دو مقوله اقتصادی بهتر خواهیم داشت.

 

وی تنوع حوزه گردشگری و وجود موهبت‌های خدادادی را بهترین فرصت برای توسعه این صنعت دانست و از مسئولان استانی خواست تا با بها دادن بیشتر به این صنعت پاک گام در راه توسعه اقتصادی استان بردارند.

 

ایجاد ائتلاف ضد داعش از جمله محورهای سیاسی و بین‌المللی خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج بود که حسینی این ائتلاف را موضوعی مسخره تلقی کرد و گفت: داعشی که دست پرورده آمریکا به شمار می‌رفت امروز برای آن ائتلاف ضد تروریسم تشکیل می‌دهند، در حالی که مردم دنیا به این دوگانگی در رفتار و عمل استکبار به خصوص آمریکا پی برده‌اند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی