نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مهر 1393 - 8:54
شب گذشته در محور یاسوج گچساران و نرسیده به اولین تونل در این مسیر 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 206 در آتش سوختند.

به گزارش چهارفصل، شب گذشته در محور یاسوج گچساران و نرسیده به اولین تونل در این مسیر یک دستگاه خودروی پژو 206  در آتش سوخت.

 

به گفته  برخی از حاضران  در این آتش سوزی ریختن گازوئیل بر روی آسفالت  باعث غلتیدن خودری پژو 206 در این مسیر و برخورد با یک دستگاه وانت شد.

 

این در حالی است که خودروی پژو 206 در اثر برخورد، به دره کنار خیابان پرتاب می شود و آتش سوزی وحشتناکی رخ می دهد  و در این آتش سوزی 2 سرنشین پژو به طور کامل می سوزند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  در گفت و گو با یکی از سایت های محلی استان در مورد این حادثه افزود: در این حادثه خودروی پژو 206 پس از برخورد با وانت پیکان از جاده منحرف شده و به کناره جاده برخورد می کند که به دلیل شدت برخورد این خودرو دچار آتش سوزی می شود که طی آن دو نفر از سرنشینان این خودرو زنده در آتش سوختند .

 

وي با اعلام اینکه لحظاتی پس از وقوع این حادثه نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند ادامه داد : با کمک نیروهای امدادی و مردم یک زن میانسال و کودکی 2 ساله از میان شعله های آتش نجات پیدا کردند.

 

این مسئول با اعلام اینکه کشته شدگان این حادثه هر دو نفر مرد بودند افزود : به دلیل حجم زیاد آتش متاسفانه تلاش مامورین و مردم برای نجات این افراد ناکام ماند .

 

پورانفرد اظهار داشت مجروحین نجات یافته از خودروی 206 و راننده وانت پیکان پس از انجام معالجات ابتدایی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

 

گفتنی است افراد حاضر در این صحنه تصادف حضور با موقع آورژانس را خوب ارزیابی کردند ولی از تاخیر حضور آتش نشانی برای خاموش کردن آتش در این صحنه  گلایه داشتند.

 

فیلم واقعی گرفته شده از این حادثه را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

 

مشاهده              دانلود

 

تصاویر و فیلم واقعی گرفته شده از این حادثه را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

 

 

سوختن دو نفر در مسیر جاده یاسوج گچساران
سوختن دو نفر در مسیر جاده یاسوج گچساران

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی