نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مهر 1393 - 21:03
آیت الله ملک حسینی
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلیویه بویراحمد:
اقتدار و سربلندی این نظام مرهون دلاوری های فرماندهان دفاع مقدس است
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اقتدار و سربلندی این نظام مرهون دلاوری فرماندهان دفاع مقدس در جنگ هشت ساله در برابر متجاوز گران است.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، آیت‌الله سید شرف الدین ملک‌حسینی در همایش سراسری قافله خورشید که به همت مسئولان وزارت دفاع برای پاسداشت از زحمات فرماندهان دفاع مقدس در شهر یاسوج برگزار شد، گفت: فرماندهان جنگ تحمیلی شهیدان زنده هستند که باید از الگوی فکری و فرهنگی آنان در جامعه به عنوان یک برگ برنده در مقابله با توطئه های دشمنان استفاده کرد.

 

 

وی  در ادامه با اشاره به اینکه پاسداشت از زحمات فرماندهان دفاع مقدس یک حرکت معنوی و بزرگ برای قدردانی از روحیه استقامت این عزیزان در هشت سال جنگ تحمیلی است، ابراز داشت: امروز نسل کنونی ما نیاز به الگوهایی همچون شهید فهیمده و بهنام محمدی ها برای مقابله با توطئه های دشمنان را می خواهد.

 

 

نماینده مردم استان در مجلس شورای خبرگان رهبری با بیان این موضوع که خداوند به رزمندگان روحیه شجاعت و توانمندی را عنایت کرده است،ا براز داشت: جهاد در راه خدا نصیب هر فردی نمی‌شود.

 

ملک حسینی با ذکر حدیثی از امام علی(ع) که می‌فرمایند:"جهاد دری از درهای بهشت است" که خداوند عالم این مسئله را به اولیای خاص ممتاز و برجسته خود اختصاص داده است، گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران جوانان بزرگواری را فدای انقلاب و اسلام کرد.

 

 

وی در ادامه با بیان این موضوع که جامعه بدون مقاومت، ایثار و جهاد، جامعه ای رو به ظلم است، ابراز داشت:جامعه ی که رخ نمایی برای ایجاد روحیه ایثار و شهادت در آن نباشد، جامعه ای رو به فناست که همیشه مورد ظلم دیگر جوامع قرار می گیرد.

 

 

ملک حسینی با اشار ه به این موضوع که جامعه ای که عزت و غیرت را تجربه کرده باشد همیشه و همه جا در برابر ظلم خواهد ایستاد، خاطر نشان کرد: کشور ایران اسلامی از بدو تأسیس تاکنون با داشتن روحیه استقامت و جهاد جوانان خود به همگان نشان داده است که عزت و افتخار بر پایه شهامت، عزت و روحیه ایثار وشهادت است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ایران اسلامی امروز جامعه ای بزرگ و پویا است که با نثار خون هزاران جوانان و فرمانده با اقتدار خود در جنگ تحمیلی، امروز در بالاترین جایگاه برای مردم آزاده جهان ایستاده است.

 

 

وی ابراز داشت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه استقامت و از خودگذشتگی فرماندهان بزرگ این ملت در دفاع مقدس به وجود آمده است.

 

 

ملک حسینی با بیان این موضوع که فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار است، ابراز داشت: فرماندهان دیروز جنگ امروز باید در جبهه فرهنگی تداوم استقامت خود را به نسل کنونی منتقل کنند.

 

 

وی با بیان این موضوع که جامعه که در آن غیرت و ایثار نیست، جامعه ای محکوم به شکست در مقابل زورگو و استکباراست، اظهار داشت: ویژگی های مهم فرماندهان دفاع مقدس اعتقاد، عبادت و اخلاق بود که باید آنها را به جامعه منتقل کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: جامعه امروز نیاز به یک درک مفاهیمی از روحیه فرماندهان دفاع مقدس دارد و فرماندهان دفاع مقدس باید لباس رزم خود را امروز به تن نسل کنونی بپوشانند.

 

 

ملک حسینی با بیان این موضوع که امروز یک امتناع و انتقاع در جامعه بوجود آمده است که نسل جدید را از نسل جنگ دوره کرده،خاطر نشان کرد: امروزه متأسفانه نگرش جوانان با گذشته قطع شده است که می طلبد فرماندهان دفاع مقدس این موضوع را بیشتر از همه مورد بازبینی خود قرار دهند.

 

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به این موضوع که ما باید بدانیم که علت فاصله گرفتن نسل کنونی با نسل زمان جنگ در چیست، ابراز داشت: امروز باید از اقتدار عزت و صلابت این نظام به جوانان امروزی آموخت و نگذاشت آنان خام نقشه های شوم دشمنان بشوند.

 

 

انتهای پیام/ر

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی