نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مهر 1393 - 9:59
در پاسخ به سخنان اخیر کیارستمی در امریکا صورت گرفت
انتقاد شدید یک دانشجوی مدیریت رسانه از عباس کیا رستمی
این منتقدسینما با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی که در بین جامعه به اصطلاح هنری کشور به وجود آمده اشاره کرد و گفت: امثال آقای کیا رستمی باید بدانند که اگر دفاع مقدس نبود نه آنها بودند ونه فضای آزادی که خیلی ها به راحتی بتوانند در جامعه حرف بزنند.

اسماعیل مدبرمقدم، دانشجوی کارشناسی مدیریت رسانه و منتقد سینما هم استانی در گفت گو با چهارفصل در پاسخ به سخنان اخیر عباس کیارستمی که در دانشگاه سیراکیوزامریکا دفاع مقدس را جنگ نامفهوم خواند واکنش نشان داد .

 

این منتقدسینما با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی که در بین جامعه به اصطلاح هنری کشور به وجود امده است اشاره کرد و گفت: امثال آقای کیا رستمی باید بدانند که اگر دفاع مقدس نبود اکنون نه آنها بودند ونه فضای ازادی که خیلی ها به راحتی بتوانند در جامعه حرف بزنند.

 

مدبرمقدم با بیان اینکه سینمای کشور باید به گونه ای اصلاح شود که اصالت انقلاب را در آن مشاهده کنیم افزود: امروزه دفاع مقدس را تمام دنیا به گونه ای پذیرفته اند که جوانان  یک ملت برای دفاع از اصالت ملی و انقلابی خود رقم زدند اما متاسفانه هنوز هم در میان اهالی سینما که جزء خواص جامعه به حساب می آیند چنین بی خردی هایی را مشاهده می کنیم.

 

 مدبرمقدم در پایان با انتقاد از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و افزود: اقای جنتی نباید فقط در حد حرف به این بی خردی ها و کج فهمی های زده شده  توسط خواص جامعه واکنش نشان بدهد.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی