نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مهر 1393 - 21:22
گلایه قهرمان بوکس ایران از مسئولان ورزش کهگیلویه وبویراحمد
در پی خلف وعده مسئولان استان انجام گرفت:
گلایه قهرمان بوکس ایران از مسئولان ورزش کهگیلویه وبویراحمد
قهرمان بوکس ایران از مسئولان ورزش کهگیلویه وبویراحمد به خاطر خلف وعده هایی که در حمایت از وی داشتند به شدت گلایه کرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، علی مهران فر ورزشکار دهدشتی که  قهرمانی  بوکس ایران را در سابقه ورزشی خود دارد از وعده و وعید های مسئولان استان گلایه های زیادی دارد.

 

این قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس درباره خود می گوید: من علی مهران فر متولد شهر دهدشت، دارای 16 سال سن ، یک سال و نیم سابقه ورزشی در رشته کیک بوکسینگ و بوکس، کسب مدال برنز قهرمانی کشور سال 92 اراک ، مدال طلای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان 93 کردستان را در کارنامه خود دارم.

 

علی مهرانفر

 

من با توجه به علاقه ای که به رشته های رزمی داشتم در سال 91 به باشگاه آمدم و در رشته کیک بوکسینگ ثبت نام کردم و پس از حدود شش ماه با توجه به تشخیص اساتید محترم که استعداد مرا در زمینه بوکس دانستند و مرا تشویق کردند که در رشته بوکس نیز شرکت کنم لذا وارد این رشته شدم.

 

با حمایت ها و تلاش های اساتیدم ، دیگر افراد باشگاه و پشت سرگذاشتن تمرینات سخت موفق شدم در مسابقات استانی شرکت کنم و در اولین حضورم در مسابقات استانی قهرمان شدم و سهمیه مسابقات کشوری را کسب نمودم .

 

 شکر خدا در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در سال 92 در اراک نیز توانستم مدال برنز کسب کنم، و در اولین حضور کشوری ام نیز دست پر به شهرم بازگشتم .

 

این موفقیت باعث آغاز راه جدید و حرفه ای من در رشته بوکس گردید چون متوجه شدم که تمام حرف ها و راهنمایی های اساتیدم در طی این مسیر کاملاً درست بوده و ایمانم به خود و اساتیدم بیشتر گشت، با ادامه تمرینات و حضور مداوم در باشگاه و انجام دستورات و راهنمایی های استاد یعقوبی توانستم برای مسابقات انتخابی تیم ملی که در سال 93 در کردستان بوده آماده شوم .

 

با توجه به مشکلات سخت مالی خود و خانواده ام و با توجه به اینکه در حال درس خواندن بودم، با حمایت های خانواده و برنامه ریزی های اساتیدم توانستم تا حدودی بر مشکلات غلبه کنم و در تمرینات حضور پیدا کنم و در حالی که صبح ها در مدرسه و عصرها مشغول درس خواندن بودم شب ها خود را به تمرین می رساندم و حتی از فرصت های کاری که اکثراً کارگری و کارهای سخت فیزیکی بوده اند (تابستانها) در جهت تقویت روحی و جسمی خود استفاده می کردم تا گام به گام به هدفم نزدیک شوم .

 

علی مهرانفر

 

 لذا با پشت سرگذاشتن همه موانع  امسال  موفق به حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شدم و توانستم با کسب مدال طلا مزد همه تلاشها و تمرینات خود و حمایت های اساتیدم را دریافت کنم .

 

تمام این حرف ها برای این بود که شما و خوانندگان محترم شما که قطعاً دلسوزان ورزش و جوانان شهر و استانمان هستید بدانید که در این راه سخت جز خداوند ، خانواده خوبم و اساتید محترم هیچ کس دیگری هیچ حمایتی از من نکرده و پشتیبانی صورت نگرفته است .

 

بخش اداری چه از شهرستان و چه از استان و اداره کل ورزش و جوانان فقط در زمان اعلام نیاز وعده هایی دادند که هیچ کدام عملی نشدند و فقط پس از کسب مدال یک استقبال از من و استادم صورت گرفت اما با توجه به المپیکی بودن بوکس و سخت بودن تمرینات و کسب موفقیت در این رشته و شرایط سخت مالی و امکانات کم من و امیدهای فراوان آیا  نباید سرمایه گذاری و حمایت ویژه از من صورت گیرد و حداقل مسئولان به قول های داده شده خودشان عمل کنند.   

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی