نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1393 - 11:42
روز گذشته حدود 200 نفر در اعتراض به وضعیت حجاب و عفاف در مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجمع و سپس تا میدان بهارستان راهپیمایی کردند.

به گزارش   چهارفصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، روز گذشته تجمع اعتراضی نسبت به وضعیت عفاف وحجاب درمقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بیش از 200 نفر برگزارشد.

 

در این تجمع که از ساعت 4 بعد از ظهر آغاز شد، تجمع کنندگان خواستار توجه بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث عفاف وحجاب بودند.

 

برخی از تجمع کنندگان از برخی دیگر نیز از حوزه‌های علمیه استان تهران بودند که در ادامه این تجمع عده‌ای هم به شکل خودجوش و مردمی به این تجمع پیوستند.

تجمع کنندگان معتقد بودند علی جنتی نه تنها در طول یک سال اخیر برای فرهنگ و عفاف کشور کاری نکرده است بلکه به بی‌عفتی‌ها چراغ سبز نشان داده و در همایش‌هایی که زنان بی‌بندوبار در آن هستند، حضورداشته است.

 

این افراد پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود "خدایا جنگ‌های جناحی؛ ناموس ما، دین ما و عفت زنان ما را گم کرده است"؛ همچنین نجمع کنندگان شعارهایی مانند  "ای مرد غیرتت کو حجاب همسرت کو" سر می دادند.

 

تجمع کنندگان دغدغه‌های خود را حفاظت دین خدا و ارزشهای اسلامی بیان کرده و معتقد بودند که در شرایط کنونی به فکر ظاهرگرایانه ای به مساله حجاب نگاه می شود.

 

در پایان این تجمع، تجمع‌کنندگان به صورت خودجوش تا میدان بهارستان نیز راهپیمایی کردند و به پایان رسید.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی