نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1393 - 12:21
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اتحادیه تعاونی‌های عشایری کهگیلویه و بویراحمد پس از چندین سال تعطیلی خبر داد.

به گزارش چهارفصل، مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه خدمت به جامعه عشایری منجر به افزایش تولید در  محصولات دامی و صنایع‌دستی می‌شود، اظهار کرد:  عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز همواره نشان داده‌اند که قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده‌اند.

 

وی خدمات‌رسانی به جامعه عشایری را افتخاری بزرگ برای مسئولان نظام دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید در کنار امور عشایر در برطرف کردن مشکلات و موانع پیش روی عشایر گام بردارند.

 

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راه‌اندازی تشکل‌ها و تعاونی‌های عشایری نقش بسزایی در رونق اقتصادی و تقویت معیشت عشایر دارد، عنوان کرد: راه‌ندازی و فعال‌سازی این تعاونی‌ها در اولویت کاری امور عشایر استان قرار گرفت و تاکنون موفقیت‌هایی نیز در این زمینه حاصل شده است.

 

علی‌پور با بیان اینکه اتحادیه‌های تعاونی‌های عشایری استان در سال‌های اخیر به دلیل برخی مشکلات تعطیل شده بود، تصریح کرد: با تمهیداتی که در این زمینه اندیشیده شده این تعاونی‌ها رونقی دوباره گرفتند و به فعالیت خود ادامه دادند.

 

وی همچنین راه‌اندازی تنها کارخانه خوراک دام و طیور استان را گامی مهم در راستای خدمات‌رسانی به عشایر در زمینه تغذیه احشام آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این کارخانه که در شهرستان بویراحمد قرار داشت به دلیل ضعف مدیریت چندین سال تعطیل شده بود اما با پیگیریه‌هایی که صورت گرفت در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و روزانه بیش از 70 تن خوراک دام و طیور تولید می‌کند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی