نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1393 - 14:25
بیست و یکمین مراسم شب خاطره دفاع مقدس به همت حوزه هنری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد

به گزارش چهارفصل، بیست و یکمین مراسم شب خاطره دفاع مقدس به همت حوزه هنری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

 

گفتنی است  این مراسم یکشنبه شب با حضور گسترده مردم در سالن بنیاد شهید استان برگزار شد این در حالی است که  دو تن از یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند.

 

در ابتدای این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: بر دست کسانی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنند باید بوسه زد.

 

سید مصطفی مهدی اضافه کرد: همه باید شکرگزار نعمتی باشیم که خداوند بر ما ارزانی داشته و آن نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی به آمار بالای شهدا، جانبازان و آزادگان در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: کشور ایران در جنگ تحمیلی ۱۲۴هزار شهید، ۵۵ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده تقدیم به اسلام و انقلاب کرد.

 

شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

 

وی عنوان کرد: این استان نیز رتبه اول حضور در جبهه های جنگ را به خود اختصاص داد و یک هزار و۸۰۰ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ‌انقلاب را بیمه می کند

 

مهدی بر ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر خاطرات جنگ را به خوب منتقل نکنیم نمی توانیم انقلاب را بیمه کنیم.

 

در ادامه این مراسم یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداخت.

 

علی اصغر حبیبی همچنین به برخی از ویژگی های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا همگی دارای سه ویژگی برای رضای خدا کار کردن، تبعیت محض از رهبری و همراهی با مردم بودند.

 

شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

 

در این برنامه همچنین “رضا منطقی” از عکاسان و تصویربرداران دفاع مقدس،‌ چند فیلم کوتاه از رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشت.

 

شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

 

فریدون داوری و زهرا شرعی زاده از شاعران دفاع مقدس استان هم اشعاری در مدح ایثارگران دوران دفاع مقدس قرائت کردند.

 

تصاویر برگزاری این مراسم را در زیر مشاهد نمایید.

 

شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

شب خاطره دفاع مقدس در یاسوج

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی