نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1393 - 22:10
صبح امروز به مناسبت روز جهانی گردشگری تور یک روزه گردشگری ویژه خبرنگان و اصحاب رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، صبح امروز به همت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه وبویراحمد تور یک روزه گردشگری مختص خبرنگاران واهالی اصحاب رسانه استان برگزار شد.

 

سید حمید موسی اصلی، مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان در خصوص برگزاری این تور یک روزه به خبرنگار بویرخبر گفت: این تور یک روزه گردشگری به مناسبت روز جهانی گردشگری برای خبرنگاران و اهالی رسانه استان برپا شده است.

 

وی  در ادامه هدف از برگزاری این تور گردشگری را معرفی جاذبه های دیدنی استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد از سوی خبرنگار ان و اهالی رسانه دانست واظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه رسالت بزرگی را در جامعه بر دوش خود دارند و حضور آنان در این تور گردشگری می تواند نقش بسزایی در معرفی جاذبه های توریستی این استان داشته باشد.

 

موسوی در پایان سخنان خود با بیان این موضوع که استان کهگیلویه وبویراحمد دارای جاذبه های طبیعی وتاریخی بزرگی است، ابراز داشت: استان چهارفصل  کهگیلویه وربویراحمد با داشتن دو نوع آب و هوای متنوع و داشتن جاذبه های طبیعی وتاریخی هر ساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است که خبررسانی در این مورد وظیفه اصحاب رسانه برای بهتر دیده شدن این استان است.

 

انتهای پیام/ر

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی