نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. مهر 1393 - 12:46
صبح امروز جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد برنامه های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد و شعار امسال هفته نیروی انتظامی را پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار معرفی کرد.

به گزارش چهارفصل، صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی نشست خبری جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد با اصحاب رسانه در سالن جلسات نیروی انتظامی برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست سرهنگ انصاری ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت اطلاع رسانی در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و ارتباط رسانه ها با نیروی انتظامی را گامی مهم برای کاهش جرم و آگاهی بخشی به جامعه دانست.

 

وی در ادامه به نقش رسانه ملی در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: اگر صدا وسیما وظیفه خود را در امر اطلاع رسانی به خوبی انجام دهد می تواند نقش بسزایی در امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری های اجتماعی داشته باشد.

 

انصاری در ادامه به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی از جمله صبح گاه مشترک نیروهای انتظامی با حضور مسئولان استان , تشریح برنامه های نیروی انتظامی در صداوسیمای استان، میزگرد های تخصصی کارشناسان نیروی انتظامی در سراسر استان در بخش آگاهی بخشی به جامعه، سرکشی از قبور شهدا ، خانواده های شهدا و حضور دسته جمعی درنماز جمعه این هفته اشاره داشت.

 

وی به نامگذاری روزهای هفته در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد وگفت: هر روز در هفته نیروی انتظامی با یک نام در جهت برنامه های نیروی انتظامی نامگذاری شده است که جزئیات بیشتر برنامه های قابل اجرا در این روز ها  روز شنبه( 12 مهرماه)  ساعت 21  و 45 دقیقه از شبکه استانی کهگیلویه وبویراحمد اعلام می شود.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  شعار امسال هفته نیروی انتظامی  پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار می باشد.

 

وی گفت: هفته نیروی انتظامی در استان کهگیلویه وبویراحمد از 14 مهرماه شروع  و تا 20 مهر ماه ادامه می یابد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی