نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. مهر 1393 - 20:09
با حضور مسئول بسیج کارمندان استان کهگیلویه وبویراحمد در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اولین پایگاه بسیج کارمندان این اداره کل، آغاز به کار کرد.

به گزارش  چهارفصل به نقل از بویرخبر، صبح امروز در جلسه ای که با حضور سرهنگ میرزایی مسئول بسیج کارمندان استان دردفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد، اولین پایگاه بسیج این نهاد رسما آغاز به کار نمود.

 

در این دیدار که با حضور قربانی رئیس کتابخانه های عمومی استان و کلیه مدیران شهرستانی این اداره برگزار شد، مسئول بسیج کارمندان استان با ابراز خرسندی از آغاز بکار پایگاه بسیج اداره کتابخانه های عمومی استان، اظهار داشت: کتابخانه های عمومی یکی از موثرترین نهادها در انجام فعالیت های فرهنگی و بصیرتی برای مردم و شهروندان وبه ویژه نسل جوان هستند که می توان با شروع فعالیت های بسیج در این نهاد علمی در راستای اقدامات علمی و پژوهشی خدمات ارزنده ای را برداشت.

 

وی در ادامه رسالت بسیج کارمندان را نهادینه سازی فرهنگ اسلامی در بین کارمندان و سالم سازی ادارات با رویکرد دینی عنوان کردو افزود: بسیج برحسب وظیفه ذاتی خود به دنبال تقویت اندیشه های انقلاب اسلامی در بین کارمندان و ارتقاء سلامت اداری در جامعه است.

 

در ادامه این نشست صمیمی زینب قربانی رئیس اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد رسالت ذاتی و فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی استان را برگرفته از اندیشه بسیج دانست و ابراز داشت: کتابخانه های عمومی با برخورداری از محیطی فرهنگی و سالم و با بهره مندی از نیروهایی زبده و متدین، فرصت مناسبی برای همسویی و همکاری با اهداف و آرمان های بسیج است که باید بیشتر در این راه قدم برداشته شود.

 

وی در پایان سخنان خود با اعلام آمادگی کامل مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد جهت همکاری با نهاد مقدس بسیج، راه اندازی دفتر بسیج کارمندان در کتابخانه های عمومی استان را بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان ساخت: تبیین و ترویج آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و نهاد مقدس بسیج، ازمهمترین اهداف و برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در مدیریت جدید است.

 

افتتاح دفتر بسیج نهاد کتابخانه های عمومی
 
افتتاح دفتر بسیج نهاد کتابخانه های عمومی
 
افتتاح دفتر بسیج نهاد کتابخانه های عمومی
 

افتتاح دفتر بسیج نهاد کتابخانه های عمومی

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی