نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. مهر 1393 - 21:02
صبح امروز به همت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد نشست تشکیلاتی بسیج 30 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در یاسوج برگزار شد

به گزارش چهارفصل، صبح امروز نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.

 

در این نشست مسئولین بسیج 30 دانشگاه و مراکز آموزش عالی در استان کهگیلویه وبویراحمد شرکت داشتند.

 

فرمانده بسیج دانشجویی استان  در این مراسم هدف از برگزاری چنین نشست هایی را تصمیم گیری در بحث برنامه های سال بسیج دانشجویی استان بر طبق فرمان سال و هم فکری با مسئولین بسیج دانشگاه های استان کهگیلویه وبویراحمد در رابطه با مسائل مربوط به دانشگاه ها دانست.

 

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام حسینی صدر، امام جمعه موقت شهر یاسوج در  جمع این مسئولین در خصوص اینکه رهبرمعظم انقلاب به بسیج دانشجویی امید دارد اظهار داشت: آنچه امروز مورد نیاز ماست، سخنان و فرامین رهبر انقلاب است که باید خوب گوش فرا بدهیم و این سخنان به عنوان شاخص های اصلی حکومت اسلامی است.

 

وی با توجه به این رهبر معظم انقلاب بر روی بصیرت تأکید دارد گفت: بسیج دانشجویی باید محورهای سخنان رهبر انقلاب را دربیارد و به دانشجویان منتقل کنند و بصیریتی که رهبر انقلاب بر روی آن تأکید دارند فقط سیاسی نیست مربوط به تمام مسائل کشور و جامعه می شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی وفقیه در سپاه فتح استان افزود: کسانی که اهل بصیرت هستند ژرف نگر و آگاهی عمیق دارند و افراد بصیر به موقع تصمیم درست را می گیرند و راه را گم نمی کنند.

 

در ادامه این برنامه معاون سیاسی  امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جمع مسئولین بسیج 30 دانشگاه و مرکز آموزش عالی  استان قرار گرفت و از نزدیک پای حرف و دغدغه های   فرهنگی و سیاسی و اجتماعی این مسئولین نشست.

 

پایان  دوره یک روزه  نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان با یک بیانیه از 30 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان به پایان رسید.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی