نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مهر 1393 - 17:43
امام جمعه شهر یاسوج، مخالفت و حمله آمریکا به مواضع داعش را یکی دیگر از فریبکاری های آمریکای جنایتکار دانست.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به 11 مهر که مصادف با 8 ذی حجه و آغاز حرکت امام حسین(ع) از مکه به سوی کوفه هدف از حرکت امام حسین(ع) را زنده نگه داشتن اسلام دانست.

 

وی در ادامه به روز 12 مهر مصادف با 9 ذی‌حجه روز شهادت حضرت مسلم‌ابن عقیل سرباز فداکار امام حسین (ع) و یاور اسلام اشاره کرد و افزود: همچنین روز عرفه روز نیایش است و در این روز باید نسبت به دعا و ارتباط با پروردگار و توجه به معنویات تلاش شود.

 

امام جمعه یاسوج سپس به روز 13 مهر امسال مصادف با عید بزرگ مسلمانان اشاره کرد و گفت: عید قربان فصل مشترکی برای وحدت همه مسلمانان جهان است که اهمیت خاصی برای جهان اسلام و همه مؤمنین به این دین الهی دارد که باید جشن و سرور برپا شود منتهی جشن و سرور نباید همراه با برخی بی بند و باری‌ها باشد.

 

حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک هفته نیروی انتظامی از امنیت و اهمیت آن سخن گفت و افزود: مردم هم باید از نیروی انتظامی حمایت کرده و هم قدردان کار و فعالیت شبانه‌روزی و سخت این نیروی خدوم باشند.

 

داعش و حمایت‌های دیروز و کنفرانس‌هایی که امروز توسط آمریکا و متحدانش علیه این گروهک تروریستی گرفته می‌شود از دیگر محورهای خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج بود.

 

وی در همین خصوص گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند بپذیرد که آمریکا این حمایت کننده داعش اکنون به مخالفت با آن برخاسته است که این نشان دهنده همان خوی فریبکاری و استکباری است بنابراین نباید شعار محوری مرگ بر آمریکا را به واسطه این اعمال هیچ‌گاه فراموش کرد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی