نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1393 - 0:11
برخورد شدید یک دستگاه موتوسیکلت و یک دستگاه پراید در کیلومتر 8 جاده یاسوج به سی سخت حادثه ای دلخراش آفرید که منجر به مرگ یک نوجوان شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس از محل حادثه، این تصادف در  ساعت 19 امروز شنبه در حوالی روستای گنجه ای بزرگ که در 8 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد روی داد و بر اثر آن یک نوجوان که سرنشین موتورسیکلت بوده پیش از رسیدن نیروهای اورژانش فوت شد.

 

تصادف شدید در یاسوج

 

هم چنین سرنشین دیگر موتور سیکلت و راننده خودروی پراید به شدت مصدوم شده و پس از رسیدن اورژانس 115 به یاسوج اعزام شدند. برخورد این دو وسیله نقلیه با یکدیگر به حدی بوده که جز بخش کوچکی از موتور سیکلت، تمامی قسمت های آن متلاشی شده بودند و خسارت بسیار شدیدی هم به پراید وارد شده بود.

 

تصادف شدید در یاسوج

 

حاضران در حادثه، ضعف بدنه پراید که دربرخورد با یک موتور سیکلت دچار این همه خسارت شده بود را بسیار عجیب می خواندند. این در حالی است که نوجوان فوت شده و دیگر سرنشین مصدوم آن از اهالی روستای گنجه ای بوده و بعد از تصادف ازدحام بسیاری زیادی در محل حادثه روی داد.

 

بسیاری از حاضران در صحنه با انتقاد از مرکز فوریت های پزشکی، حضور اورژانس در محل تصادف را بسیار با تأخیر خواندند و می گفتند درصورتی که اورژانس زودتر می رسید ممکن بود نوجوان فوت شده نجات یابد.

 

تصادف شدید در یاسوج

 

اطلاعات تکمیلی در خصوص وضعیت مصدومان این تصادف به زودی در همین پایگاه خبری منتشر می شود. پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، ضمن پوزش از انتشار تصاویر دلخراش این تصادف، درگذشت نوجوان فوت شده؛ جواد رسولی  را به خانواده و اهالی روستای گنجه ای تسلیت می گوید.

تصادف شدید در یاسوج

تصادف شدید در یاسوج

تصادف شدید در یاسوج

تصادف شدید در یاسوج

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی