نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1393 - 13:35
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئله ی غدیر بحث حکومت اسلامی است نه مسئله ی امامت چراکه مسئله ی امامت جزء اصول ما به حساب می آید و عمل به آن از وظایف همگان است.

به گزارش  چهارفصل، ظهر امروز نماز جمعه شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با ایراد خطبه ها توسط حجت الاسلام حسینی صدر امام جمعه موقت شهر یاسوج برگزار شد.

 

امام جمعه موقت یاسوج در ابتدای بیانات خود به بحث اهمیت مسئله عید غدیر پرداخت و از این عید  به عنوان یکی از اعیاد بزرگ جهان اسلام یاد کرد.

 

حسینی صدر به موضوع مباهله در قرآن کریم اشاره کرد ویادآور شد: مباهله حقانیت پیامبر را در برابر مشرکان ثابت کرد که این هم از حوادث مهم و تاریخ‌ساز برای اسلام بود.

 

,

وی شاخص‌ترین موضوع در روز غدیر خم رابحث ولایت دانست  و خاطرنشان کرد : معرفی حضرت علی(ع) به عنوان جانشینی پیامبر است که ولایت از این جانشینی بر حق نشأت می‌گیرد.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: واقعه غدیرخم اقدامی بصیرانه از سوی پیامبر بود که جهت‌گیری دین اسلام و راه و مسیر اصلی را به خوبی برای اسلام مشخص کرد.

 

وی به سه موضوع بیان شده توسط مقام معظم رهبری به کنگره حج اشاره کرد و خاطر نشان کرد : سه موضوع اتحاد مسلمانان، فلسطین و اسلام ناب از موارد مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری به کنگره حج امسال بود .

 

حسینی صدر اظهارداشت: از تمامی دلسوزان  اسلام و دانشمندان دعوت می کنیم که مرز بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی را برای مردم شفاف بیان نمایند.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: موضوع فلسطین را از دیگر  محورهای مهم سه‌گانه فرمایشات رهبری و پیام معظم‌له به کنگره حج عنوان کرد که  نباید به فراموشی سپرده شود.

 

وی در ادامه از زحمات و مأموران و فرماندهان نیروی انتظامی به مناسبت این هفته، نظم و امنیتی که به خوبی در جامعه ایران اسلامی حکفرما بوده تقدیر و تبریک گفت.

 

وی همچنین به نقش سربازان گمنام امام زمان(عج) در دفاع از ارزش های نظام و ایجاد امنیت در کشور تقدر و تشکر نمود.

 

امام جمعه موقت یاسوج به دیدارامسال مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت و مسئله فتنه گران و خط قرمز نظام اشاره کرد وگفت: از سربازان خدوم و گمنام امام زمان درخواست می کنیم که صادقانه و دلسوزانه با تبعیت از مقام عظمای ولایت از حضور فتنه گران در پست های کلیدی و مدیریتی جلوگیری نماید.

 

حسینی‌صدر در پایان ولادت  حضرت امام هادی (ع) را تبریک گفت و به نقش این امام رئوف در جنگ و مقابله با طاوتیان زمان خود مطالب را بیان فرمود.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی